Beantwoord

Reknr wijzigen lukt niet via MijnKPN

  • 29 June 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Beste,

 

Ik probeer op alle mogelijke manieren mijn rekeningnummer te wijzigen, maar via MijnKPN is het echt niet te doen. Er zijn meerdere ingangen, maar die leveren niets op.

Klik je op de stappen die naar de mogelijkheid moet gaan dan kom je altijd weer uit op de overzichtspagina.

Ga je er vervolgens over bellen dan kom je er bijna niet door de spraakcomputer heen, heb je eindelijk iemand aan de lijn wordt de lijn verbroken. Hmm KPN en communicatie.

 

Nu zie ik dat het forum helemaal vol zit met topics omtrent dit probleem, lijkt me handig dat jullie hier wat mee gaan doen.

Maar lang verhaal kort, kan ik direct geholpen worden?

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 July 2021, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @MKorporaal, welkom op ons forum!
Waar loop je precies vast in je MijnKPN?

Helaas kan ik je hier via het forum zelf niet mee helpen.

De opties zijn je MijnKPN, telefonisch op 0800-0402 (het is natuurlijk niet de bedoeling dat de verbinding verbroken wordt!),via de chat op www.kpn.com/service of in de winkel

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!