Beantwoord

SIM only koppelen aan MijnKPN profiel maar SIM is in auto

  • 12 March 2021
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi

Ik heb een SIM only abonnement en deze SIM kaart zit in mijn auto om een data verbinding te hebben.  Nu moet ik die SIM only aan mijn KPN producten toevoegen maar als ik dat probeer dan verteld de website me dat er een SMS is gestuurd met een code om te koppelen. Ik kan alleen geen SMS ontvangen in de auto lijkt het. 

Hoe kan ik het SIM only product koppelen aan mijn account in MijnKPN zonder SMS?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 March 2021, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1

Sorry, een medewerker van KPN heeft ondertussen de koppeling geregeld en ik kan het voordeel nu zien in MijnKPN.

 

Voor mensen met eenzelfde probleem, ik zou willen zeggen om contact op te nemen met KPN en een medewerker de koppeling te laten doen, geen SMS nodig op deze wijze.

Reputatie 7
Badge +21

Halo @Reddwarf , dat kan niet. De SMS is ter verificatie om vast te stellen of jij de rechtmatige eigenaar van het nummer bent. Stop de simkaart tijdelijk in een telefoon om de SMS te ontvangen, het is een eenmalige actie.

edit: OK een medewerker kan (na verificatie) dit ook doen.

Reputatie 1

Halo @Reddwarf , dat kan niet. De SMS is ter verificatie om vast te stellen of jij de rechtmatige eigenaar van het nummer bent. Stop de simkaart tijdelijk in een telefoon om de SMS te ontvangen, het is een eenmalige actie.

Hoi Ruud,

Ik snap het maar gelukkig heeft een medewerker via een chat sessie de koppeling gedaan en het lijkt te werken, ik zie nu het voordeel op de MijnKPN pagina.

Dank voor je reactie!

Reputatie 7

Heb je een SIM only abonnement (06 nummer) of een data only (mobiel internet) abonnement met een 0970 nummer?

Reputatie 7

Hoi @Reddwarf, welkom! Ik kom hier  even binnenvallen. De koppeling die de medewerker heeft gedaan is alleen het nummer toevoegen aan je huishouden zodat het onderdeel wordt van je Compleet/Husselvoordelen. Dit zorgt er niet voor dat het nummer in je MijnKPN te zien en te beheren is. Dat kun je alleen zelf doen. En daarvoor moet je dus inderdaad de sms met de code kunnen inzien. Het is het handigst om de simkaart dan even tijdelijk in een telefoon of ander apparaat te doen dat sms kan weergeven.