Wanneer je echt een persoon van KPN moet spreken omdat de voorgestelde automatische vragen en oplossingen online niet helpen, vind je vergeefs zowel online als in de kpn app een nummer waarop je iemand kunt spreken. Net als vele anderen zoek je via Google een nummer. Je hebt al een tijdje geklooid en al licht geïrriteerd geraakt en belt het eerst getoonde nummer dat het scherm toont. Misleidend is dat op het scherm de vraag “u wilt kpn bellen?” Verschijnt met ook het nummer waarop gebeld kan worden. Natuurlijk staat er met kleine letters wel dat het €1/min kost, en dat lijkt achteraf al verdacht, maar je wilt eindelijk gewoon iemand spreken. Na ongeveer 18 minuten in de wacht te hebben gehangen (en dat is bij iedereen het geval en dus gewoon het verdien model) vertelt de persoon in ongeveer vijf seconden het gratis kpn nummer 08000402. Krijg ik eind van de maand de rekening en zie €18 in rekening gebracht.. Ofschoon kpn in juridische zin niet aansprakelijk is voor die belkosten, is ze dat wel in morele zin. KPN geef in de app en op de Google zoekfunctie niet aan welk nummer echt het gratis kpn nummer is. Ik zie op internet en op de tros-radar site dat veel klanten zich op dezelfde manier opgelicht voelen. KPN doe hier iets aan.
Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel