Beantwoord

Slechte weergave gebruikte MB's en belminuten in MijnKPN app

  • 23 December 2021
  • 8 reacties
  • 119 keer bekeken

Sinds oktober heb ik problemen met de MijnKPNapp. De gebruikte mbs en gebelde minuten worden zo goed als niet weergegeven. Ik heb meer keren de app opnieuw geïnstalleerd. In de KPN winkel zeiden ze dat ik mijn KPN ID moet verwijderen. Omdat ik ook producten via XS4all heb, zou dat betekenen dat ik met XS4all moet kijken hoe die producten opnieuw geladen kunnen worden. Ik aarzel om dat te doen, maar heb nu helemaal geen inzicht in mijn verbruik van mbs en telefoonminuten. Weet iemand een andere oplossing?
Dank alvast, M. Vink

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 December 2021, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mavima557 ,

Heb je al eens de internetversie van MijnKPN geprobeerd?

https://inloggen.kpn.com/?response_type=code&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijn.kpn.com%2F%23%2F&scope=openid&client_id=selfcare-web-authorization-code&state=74af3ab8-b35e-47af-84b4-89f6e87ad705

Dank je voor je reactie. Ik ga het proberen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mavima557, welkom! Heb je het al uit kunnen proberen via de browser? Ik ben daarnaast toch ook wel benieuwd wat je dan precies in de app ziet. Zou je eens een screenshot willen plaatsen? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik ben daarnaast toch ook wel benieuwd wat je dan precies in de app ziet. Zou je eens een screenshot willen plaatsen? 

Hi @Marcia_ , dan hoop ik dat Mavima557 geen Android telefoon heeft. In een recente update van de app heeft KPN “screenshots maken” daarin onmogelijk gemaakt (zie het centrale topic van de app).

Ik heb een Android telefoonn.

Op de app zag ik dat mijn telefoongebruik van gisteren en mijn gebruik van Mb's zijn afgeschreven. Ik wacht even de nieuwe mb's en minuten af (per 1-1-2022) om na te gaan of de problemen opgelost zijn (al heb ik geen idee hoe). In ieder geval voor nu alvast bedankt voor de redacties.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor de toevoeging, Ruud! En fijn dat het nu opgelost lijkt, @Mavima557. Mocht dit toch niet het geval zijn, weet je ons te vinden!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Marcia_ .
Zoals ik ook in het centrale topic aangaf, hoop ik dat KPN van gedachten verandert over het ‘verbod’ op screenshots in de Android app. Helpen is moeilijk voor ons als meekijken onmogelijk is.
Gelukkig maakte het hier in dit topic (nog) niet uit, lijkt het.

Reputatie 7
Badge +30

@Mavima557 hoe staat het er nu, met de nieuwe maand, voor? Is alles inzichtelijk zoals je dat zou willen?