Beantwoord

Spotify premium gegevens opvragen

  • 11 December 2020
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via mijn kpn abonnement spotify premium. Daar is ook ooit een account aangemaakt door mijn vriend, maar hij is overleden en ik heb de inloggegevens niet. Als ik een nieuwe activeringscode opvraag, krijg ik de melding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Kunnen jullie mij verder helpen?

 

Groet,

Britt

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 16 December 2020, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @TedFrenk en welkom hier op het KPN Forum.  Allereerst gecondoleerd met je vriend, ontzettend heftig om te lezen :( Ik help je natuurlijk graag verder dus goed dat je aan de bel trekt. Is Spotify Premium onderdeel van een mobiel abonnement of hoort het bij een thuispakket (internet & tv)? Als je voor mij je forumprofiel in zou willen vullen dan kan ik met je meekijken en dan moet dit probleem op te lossen zijn. Wil je me een seintje geven zodra je je profiel hebt ingevuld? Alvast bedankt.

Dank je wel.

Het is onderdeel van mijn thuispakket. Ik heb het profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt :)

 

Je krijgt binnen 24 uur een mailtje op het mailadres die je bij je profiel hebt ingevuld. In deze mail vind je een nieuwe activatiecode voor Spotity Premium waarmee je je eigen account (of een geheel nieuw account) kunt upgraden naar Premium. Laat je me weten of dit allemaal goed is gegaan?

Het is gelukt. Dank je wel.