Vraag

stoppen met ontvangen sms over maandelijkse factuur

  • 15 October 2021
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Hoi,

Graag zou ik geen sms jes willen ontvangen over de maandelijkse factuur.

Deze vind je ook in de e-mail en website.

Deze sms jes ervaar ik als irritant. Er is gezocht hoe deze uit te zetten, maar kan dit nergens vinden.

Is er een manier om deze sms dienst uit te zetten, of dat er geen sms jes van kpn meer worden verstuurd?

Alvast dank,

Arjan


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat voor sms'jes ontvangt u dan? Want ik krijgt nooit zoiets.

Iedere maand een sms van de bundelstand.

In mijn kpn alle notificaties uitgezet, maar dan deze krijg je deze nog steeds. 

Vaders is al op leeftijd en krijgt deze ook en weet dan niet wat hij moet doen. 

zolang het sms je niet is gelezen blijft hij herinneringen krijgen, het is irritant.

Zal heus ergens wel iets zijn wat je wil uitvinken, maar waar te vinden?

gr arjan

Reputatie 7
Badge +17

@ArjanPetra Krijg je iedere maand een sms met: ‘je factuur staat klaar’? Of gaat het om de ‘de nieuwe maand is begonnen’ -sms? Ik kijk graag even mee welke sms’jes je allemaal (automatisch ontvangt van ons). Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Hoor graag!

Hoi, het zijn 2 dezelfde sms jes per maand. Het betreft; de nieuwe maand is begonnen.

gegevens heb ik beijgewerkt in profiel.

Groeten

Arjan

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @ArjanPetra! Ik dacht, dat doe ik even. Ik zie geen mogelijkheid om de notificatie uit te zetten. Ik vraag intern even na hoe we dit kunnen doen. Je hoort van me! :blush:

Alvast dank voor de moeite. Zou mooi zijn dat het zou lukken.

Reputatie 7
Badge +17

@ArjanPetra De betreffende collega die het antwoord weet op de vraag was een paar dagen afwezig. Morgen is ze er weer. Je hoort begin komende week van me:blush: