storing

[Opgelost] Inloggen met KPN ID op de KPN Community lukt niet

  • 24 April 2024
  • 9 reacties
  • 199 keer bekeken
[Opgelost] Inloggen met KPN ID op de KPN Community lukt niet
Reputatie 7
Badge +21

[Storing] Inloggen met KPN ID op KPN Forum lukt niet

 

Gebruikers hebben moeite met inloggen op de KPN Community met hun KPN ID. We zijn ons bewust van het probleem en zijn bezig om dit op te lossen. Zodra we een update hebben zullen we dit hier laten weten.

Onze excuses voor het ongemak.

 


9 reacties

Wel irritant. Hopelijk blijft m'n inlog cookie nog even geldig.

Ik kan al vanaf 13 uur niet met mijn eigen account inloggen, ik kom wel in/bij mijn KPN-ID

Hoe kun je dan nog meer inloggen, behalve via een facebookaccount van iemand anders> zoals ik nu doe, maar nu heb ik een nieuw forum account wat niet mijn bedoeling was?!

Kom ik dan weer bij mijn oude account, als de storing voorbij is ofzo?!

 

Als je weer kunt inloggen met KPN ID dan is dat gewoon aan je oude, originele, account gekoppeld hoor.

MijnKPN is wel bereikbaar met KPN ID. 

Ik wil ook echt geen Facebook. 

Ik log nooit uit, noch wis onnodig cookies. Derhalve ben ik nu nog ingelogd. Maar als het cookie verloopt en inloggen nog niet werkt ben ik er ook even niet.

@PeterG Ik lust alleen gewone cookies 🙃 en ben (ws tot veler genoegen) hier straks dan ook niet meer, want ik wis alle cookies direct.

Nu ook nog FB account van een ander, maar als ik uitlog is dit weg begrijp ik van jou?

Voor ik beschuldigd wordt 2 accounts te hebben…

Ik neem het maar aan en hoop eigenlijk niet meer terug te hoeven komen, ik vind het hier niet fijn, maar wil jouw wel bedanken voor je hulp!

Reputatie 7

Ook nu nog altijd deze storing.

Ik snap niet hoe het kan dat deze storing alweer z'n tweede dag ingaat terwijl deze functionaliteit toch essentieel is voor een goede werking.

Gelukkig gebruik ik op mijn tablet een browser (Hermit) die ingelogd blijft zodat ik hier geen last van heb maar deze storing zorgt er wel voor dat het op het forum heel rustig is geworden.

Reputatie 7

Ik kon in Edge zojuist probleemloos inloggen op het forum met mijn KPN ID.

Reputatie 7
Badge +9

Ik kon net ook weer inloggen.

Reputatie 7
Badge +6

En daar zijn we weer 😍 Kan weer inloggen. Bedankt KPN!

Reputatie 7
Badge +7

Ja, hier ook probleemloos nu. 👍

Reageer