SuperWiFi en KPN Thuis app, geen verbinding met thuisnetwerk mogelijk

  • 5 May 2021
  • 4 reacties
  • 243 keer bekeken

Zelfde probleem. Ik kon niet meer inloggen op de KPN Thuis app. De helpdesk snapte er weinig van. Dus alles opnieuw aangesloten. Super WIFI (SW) punten afgekoppeld en daarna het modem gereset. Daarna de KPN Thuis gedownload en deze opgestart. Eerste SW bekabeld aangesloten. Hiervoor is het mogelijk een nieuw beheerders WW in te stellen.

Daarna 2e SW aangesloten. Na een update van 7 minuten is dit ook gelukt. De 2e SW op de eerste verdieping neergezet. Na een paar minuten is deze gekoppeld. Alles gelukt dacht ik. Lampjes op de SW op groen.

nu nog de KPN Thuis bekeken: “geen verbinding met thuisnetwerk mogelijk”.

Daaronder is het mogelijk om in te loggen op het netwerk. Hiervoor moet je het nieuwe beheerders WW invoeren. Helaas: VERKEERD WACHTWOORD. Daarna de andere mogelijkheid geprobeerd: reset SW en scan daarna de QR code: ook nu weer: verkeerd wachtwoord.

SW werkt wel alleen de app is niet te gebruiken.

je kunt NIET inloggen, wat je ook probeert.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rhino Bee. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat onze KPN Thuis app niet goed functioneert. Zoals ik het lees heb je alles al geprobeerd. Vreemd dat er wordt aangegeven dat je het verkeerde wachtwoord invoert. In het andere topic werd al aangegeven dat het beheerderswachtwoord altijd het wachtwoord van jouw master SuperWiFi is. Heb je dit wachtwoord ingevoerd? In het topic hieronder vindt je meer informatie:

 

 

Ik heb drie wachtwoorden ingevuld.

als eerste het beheerderswachtwoord die je bij het toevoegen van de superwifi nag verzinnen en invoeren. Deze is vervolgens niet gied

Daarna de instructie gevolgd van de KPN THUIS app: reset de superwifi van het apparaat waar het lampje blauw knippert. Scan daarna de QR code aan de achterkant van de superwifi.

ook deze wordt ook niet als juist bevonden.

Daarna de code van het netwerk ingevoerd. Ik bedoel die aan de achterkant van de router staat: ook verkeerd....

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt ook gewoon rechtstreeks op de SuperWiFi's inloggen: http://192.168.2.151. Dan hoef je die app niet te gebruiken. 

Bedank voor de tip. Ik ga dit morgen proberen.

wordt vervolgd.