Beantwoord

Telefoonnummer klantenservice KPN

  • 9 November 2020
  • 20 reacties
  • 8090 keer bekeken

Reputatie 1

Waar kan ik op de website het telefoonnummer van de klantenservice vinden?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 5 August 2021, 17:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is haast niet te vinden. Er is in ieder geval geen vaste pagina voor.

Maar het is: 0800 0402.

Reputatie 1

Bedankt.

Het nummer had ik inmiddels via omwegen (niet de website….) ook gevonden. Ik krijg de indruk dat KPN zijn klanten zo weinig mogelijk via de telefoon wil helpen. Als nieuwe klant is dit geen geweldige kennismaking met de klantservice en -vriendelijkheid van KPN.

erg moeilijk vindbaar ik had het ook met omwegen moeten doen. maar dan bent u er nog niet. na heel lang in de wacht wordt je doorgeschakeld en dan begint het opnieuw. succes

dank  je  

Bedankt.

Het nummer had ik inmiddels via omwegen (niet de website….) ook gevonden. Ik krijg de indruk dat KPN zijn klanten zo weinig mogelijk via de telefoon wil helpen. Als nieuwe klant is dit geen geweldige kennismaking met de klantservice en -vriendelijkheid van KPN.

Was ook op zoek naar het telefoon nummer van KPN klantenservice en eindelijk gevonden via omwegen. Vind dat een minpuntje van de KPN website.

helaas wat is er simpeler dan een telefoon nummer dat moet gewoon bij klantenservice staan .je wordt van kastje naar de muur gestuurd 08000 402

slip of the pen 0800 0402

Dank je wel fiber, ik had vorige week dit telefoon nummer nodig, en later herinnering het me weer dat ik het nummer al had opgeslagen in mijn mobiel.

Ik kon het nummer van de klantenservice ook niet vinden op hun site. Via Google is het snel gevonden dacht ik. Was ook zo maar dat koste mij dan wel €1 per minuut omdat dat schijnbaar via een ander bedrijf dan ging. Bedankt KPN 👎🏻

Onbegrijpelijk dat KPN alle opmerkingen, alleen al op dit forum, over onvindbaar tel nummer, en als gevolg daarvan duur gebruik van doorschakelservices niet ter harte neemt.

Blijkbaar staat de target: zo weinig mogelijk service via telefoon erg hoog op de targetlijst.

Misschien wordt het zelfs op management niveau wel vertaald naar: weinig service verzoeken via de telefoon, we doen het prima!

# Vlijm

Precies!

 En als klap op de vuurpijl blijkt nu foutieve informatie verstrekt te zijn aam mij.

# Vlijm

Precies!

 En als klap op de vuurpijl blijkt nu foutieve informatie verstrekt te zijn aan mij.

 

Ik heb nog nooit zo’n klantonvriendelijke service meegemaakt als bij KPN. Ik had daar al van een aantal mensen over gehoord, maar het is inderdaad onthutsend. En dat voor een bedrijf dat over communicatie gaat. Het zou komisch zijn als het niet zo stom was. Zelfs als je murw gemaakt een klacht wil indienen, kun je ze daarmee niet bereiken.

Reputatie 7
Badge +30

@onzentini, welkom! Wilde je dat alleen melden of kan ik nog iets voor je betekenen? Een klacht indienen kan via onze website. Je mag je verhaal ook hier doen, we helpen je graag. 

Valt niet mee om telefonisch in contact te komen… ik bedoel het lukt gewoon niet. Je spreekt een vraag in en komt niet verder dan de spraakcomputer, die je een sms-je stuurt met een link. En online kan ik alleen iets voor mezelf regelen. Hoe moet ik dan iets regelen voor mijn 92-jarige invalide tante?

Reputatie 7
Badge +12

Valt niet mee om telefonisch in contact te komen… ik bedoel het lukt gewoon niet. Je spreekt een vraag in en komt niet verder dan de spraakcomputer, die je een sms-je stuurt met een link. En online kan ik alleen iets voor mezelf regelen. Hoe moet ik dan iets regelen voor mijn 92-jarige invalide tante?

De spraakcomputer geeft aan dat je het gesprek kan beëindigen en verder kan via de SMS. Als je het gesprek niet beëindigd dan krijg je een medewerker aan de lijn.

Na een beetje zoeken het telefoonnummer gevonden, super snel geholpen en heel duidelijk allemaal🙏We waren binnen 5 minuten klaar echt super snel gedaan. Blij mee🙏🙏

Reputatie 7
Badge +30

Top, @Niek van Holland! Goed om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Bedankt dat je de moeite neemt een berichtje achter te laten:grin:

Reputatie 7
Badge +17

@Nick83 had het antwoord al gegeven:

Maar het is: 0800 0402.

Voor hen die nog willen weten waar je dit telefoonnummer precies kunt vinden: je kunt het telefoonnummer vinden op kpn.com/service. Er zijn twee manieren om ons telefoonnummer te vinden, afhankelijk van welke pagina jij te zien krijgt.

1. Servicepagina zonder ‘neem contact met ons op’

De kans is groot dat de servicepagina er bij jou zo uit ziet. Deze pagina is zo ingericht dat je eerst zelf kunt proberen om jouw vraag te beantwoorden. Dit doe je door een onderwerp te selecteren.

In mijn voorbeeld kies ik voor ‘Administratie’. Ik krijg dan een lijst met mogelijke sub-onderwerpen te zien. Helaas kan ik hier mijn antwoord niet vinden. Onderaan de lijst staat de optie ‘Ik heb een andere vraag en wil contact’. Als je hierop klikt, krijg je een overzicht van alle mogelijke manieren waarop je contact met ons kunt opnemen.

Wil je chatten, klik dan op ‘Naar chat’. Er wordt dan een pop-up geopend waar je jouw vraag kunt stellen. Kom je er samen met de digitale assistent niet uit, dan zal deze je doorverbinden met een medewerker. Wil je liever telefonisch contact, klik dan op ‘Bekijk ons nummer’ onder ‘Regel het telefonisch’. Je krijgt nu ons telefoonnummer (0800 0402) te zien.

2. Servicepagina mét ‘neem contact met ons op’ onderaan de pagina.

Sommige bezoekers krijgen deze pagina te zien. Je hoeft dan niet eerst een onderwerp te kiezen, maar ziet gelijk onderaan de pagina de mogelijkheid om een chat te starten via ‘Start chat’ of om jouw vraag telefonisch te stellen. Je hoeft alleen op ‘Bekijk nummer’ te klikken om het telefoonnummer (0800 0402) te zien te krijgen.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Denise_ , wat bepaalt welke service pagina je krijgt? Ik heb korte tijd (een dag of zo) optie 2 gezien, maar nu krijg ik standaard optie 1.