Beantwoord

Telfort facturen

  • 13 January 2021
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Hallo, ik ben onlangs van Telfort naar KPN gegaan. Echter kan ik in Mijn KNP mijn Telfort facturen niet meer terugvinden. Ik heb alle facturen van 2020 nodig om deze te declareren bij mijn werkgever. Wilt u ze naar mij mailen? Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Loes_ 20 January 2021, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @SanderdePander , in MijnKPN, rubriek thuis of mobiel kun je al je facturen terugvinden tot 1 jaar terug.

Als je declarabele posten hebt kun je het beste iedere keer dan je een nieuwe factuur krijgt deze meteen downloaden en printen, ben je niet afhankelijk van hetgeen in ‘the cloud’ staat.

 

 

Hallo, als ik naar MijnKPN ga, zie ik alleen de tekst: 

 

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

 

Ik heb mijn KPN ID vandaag pas aangemaakt, kan het daarmee te maken hebben?

Wellicht is het mogelijk de facturen te mailen naar mijn hotmail adres?

Hallo @SanderdePander vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en de soort facturen van wanneer tot wanneer je wilt hebben, dan kot een moderator er op terug.

Voor een snelle(re) reactie kun je ook bellen, 0800 0402, of chatten.

 

Hallo Jan, ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel.

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @SanderdePander, 

 

super fijn dat je met behulp van de tip van @JanD je gegevens al hebt ingevuld. De mail met facturen heb ik naar het hotmailadres gestuurd. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die hier stellen :).