Beantwoord

Telfort koppelen in MijnKPN

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik ben inmiddels van XMS, Telfort nu naar KPN verhuisd. Niet omdat ik dat zelf wilde, maar omdat jullie dat voor mij beslissen. 
Mijn WiFi doet het sinds de laatste overgang niet meer goed. En dus moet ik aan de slag om dat te verbeter.

Moet ik eerst een KPN ID aanmaken. Dat gedaan moet ik thuis en mobiel, van mijn werk, koppelen. Dat lukt natuurlijk niet. Ik kijk bij optie thuis wat dieper en dan moet ik mijn klantnr invullen iets wat niet in de E-mail staat. 10 cijfers. Ik vul op goed geluk mijn Telfort nummer in ook 10 cijfers, maar nee hoor. Bekijk het maar, maar ik moet dit voorbij om bij een verbetering van mijn WiFi te komen.

En telefoonnummer is nergens te vinden. Allemaal door verwijzingen naar de meest gestelde vragen zus en zo.

U snapt het al. Ik ben al weer helemaal klaar met KPN. En dat binnen 1 dag.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 October 2020, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @Klant Pijl, welkom bij ons op het forum. Sinds de overgang van Telfort naar ons heb je inderdaad een ander klantnummer gekregen, deze begint met een 600. Bij Telfort begon het nummer vermoedelijk met 1001. Is het inmiddels gelukt om het Thuis pakket te koppelen in Mijn KPN, of nog niet? Als het niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, dan kan ik voor je kijken welk klantnummer je hebt gekregen.

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Klant Pijl, betekent dat dat het koppelen inmiddels is gelukt? Als dat niet zo is of als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.