Beantwoord

Telfort Thuis niet zichtbaar in MijnKPN app

  • 20 May 2020
  • 6 reacties
  • 209 keer bekeken

Aangezien alles van telfort overgaat naar kpn.

Maar kan nu mijn tv-internet en bellen niet meer inzien in de telfort app maar ook niet in de kpn app.

Wel kan ik mijn mobiele nummers en digitenne zien in de kpn app.

Ik heb geprobeerd dit te koppelen maar krijg zowel in de telfort app en in de kpn app foutmeldingen.

Graag zou ik van jullie willen weten of jullie dit kunnen verwezenlijken en laten weten in welke app ik mijn producten in kan inzien .

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 May 2020, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Finneke , Telfort mobiel kun je inzien in MijnKPN.

Telfort thuis kun je inzien in MijnTelfort, rubriek thuis.

Dit blijft zo totdat Telfort thuis wordt ingelijfd door KPN, maar daar krijg je t.z.t. automatisch bericht van.

 

Dat is nu juist het probleem, in de telfort app is niets meer te zien bij " thuis "

Alleen de mogelijkheid om " thuis"  te koppelen met de kpn app maar dat werkt dus niet ( foutmeldingen)

Reputatie 7
Badge +28

@Finneke 

Heb je jezelf wel aangemeld voor de Telfort-compleet-korting?

 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.


Geen idee of dit ook nog iets gaat betekenen voor het oplossen van jouw probleem, maar het kan sowieso geen kwaad. 

Dat is nu juist het probleem, in de telfort app is niets meer te zien bij " thuis "

Alleen de mogelijkheid om " thuis"  te koppelen met de kpn app maar dat werkt dus niet ( foutmeldingen)

Hallo @Finneke , Telfort thuis kun je NIET koppelen aan een KPN-app omdat Telfort thuis nog onder Telfort valt.

Als je Telfort thuis via de website niet kunt benaderen moet je Telfort even bellen, 0900 9596 of Twitteren of Facebooken, met Telfort thuis heeft KPN (nog) niets van doen.

Succes.

P.S. De Telfort app werkt perfect en kun je THUIS ook benaderen.

Reputatie 5
Badge +3

Ben best benieuwd wanneer die overstap van Telfort thuis naar KPN daadwerkelijk gaat plaatsvinden. Paar maanden geleden al mail over gehad dat het in de planning zit. Wat mij betreft mag het :wink:

Reputatie 7
Badge +19

@Muziekliefhebber1975 Fijn om te horen :slight_smile: De overgang van de vaste abonnementen zal in de loop van het jaar gebeuren, een specifiekere indicatie heb ik op dit moment niet voor je. Zo gauw hierover meer bekend is, ontvang je daarover informatie per e-mail en zullen we het ook op het KPN en Telfort forum melden! Laat het natuurlijk gerust weten als je vragen hebt in de tussentijd.