Beantwoord

Telfort thuis producten koppelen in MijnKPN?

  • 3 August 2020
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik probeer producten te koppelen via mijn KPN. Ik krijg de melding dat ik niet via een vaste KPN aansluiting werk. Ik ben verbonden via een kabel naar het modem.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 August 2020, 18:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Ruud 12 , ben je toevallig Telfort-klant, dan lukt het inderdaad niet.

Telfort thuis wordt pas later dit jaar automatisch omgezet naar KPN.

Telfort mobiel is begin dit jaar omgezet naar KPN.

Ben je klant bij een nog andere provider dan kun je helemaal niets doen bij KPN, maar alleen bij je eigen provider.

Of heb je misschien een VPN aan staan, dan herkent KPN je ook niet.

 

 

 

Hallo Jan, bedankt voor je reactie Ik ben inderdaad klant van Telfort en dat zal het verklaren. Vreemd genoeg krijg ik wanneer ik op mijn Telfort in wil loggen de melding dat zij zijn samengegaan met KPN.

Groet, Ruud

Hallo Jan, bedankt voor je reactie Ik ben inderdaad klant van Telfort en dat zal het verklaren. Vreemd genoeg krijg ik wanneer ik op mijn Telfort in wil loggen de melding dat zij zijn samengegaan met KPN.

Groet, Ruud

Hallo @Ruud 12 , dat klopt voor een deel, het mobiele deel is al over, het thuisdeel volgt medio dit jaar. Daar krijg je uiteraard persoonlijk bericht over.

 

Prima, ik merk het wel.

Bedankt voor je reactie!