Beantwoord

telkens weer koppelen van producten bij wisselen mijn KPN app en website

  • 8 October 2021
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Elke keer als ik wissel tussen Mijn KPN website en de app moet ik mijn producten (mobiel en Internet en TV) weer opnieuw koppelen. Dat is onlogisch en irritant en dat is toch niet echt de bedoeling lijkt me? Is er een bug? 😤

Het moet toch mogelijk zijn dat alles gekoppeld blijft en ik willekeurig kan wisselen tussen de app en de website?

 

Elke keer krijg ik dan weer dan weer 4 mailtjes :

Geachte heer de R…..,

Uw KPN product voor Thuis is succesvol toegevoegd aan uw KPN ID. Vanaf nu kunt u uw KPN ID gebruiken voor uw KPN product voor Thuis. Ook sturen we uw facturen en overige correspondentie over uw KPN product voor Thuis naar het e-mailadres van uw KPN ID.

 

Geachte heer De R…..,

Uw KPN product voor Thuis is ontkoppeld van uw KPN ID.

 

Geachte heer de R…..,

Uw KPN product voor Thuis is succesvol toegevoegd aan uw KPN ID. Vanaf nu kunt u uw KPN ID gebruiken voor uw KPN product voor Thuis. Ook sturen we uw facturen en overige correspondentie over uw KPN product voor Thuis naar het e-mailadres van uw KPN ID.

 

Geachte heer De R…..,

Uw KPN product voor Thuis is ontkoppeld van uw KPN ID.

icon

Beste antwoord door RBxx 8 October 2021, 13:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RdeR  Je logt op beide plaatsen (website en app) toch wel in met dezelfde KPN ID?

Bij twee verschillende KPN ID’s is dit een normaal verschijnsel. Een product kan maar aan één KPN ID tegelijk gekoppeld zijn. Bij koppelen aan een ander KPN ID wordt automatisch de eerste ontkoppeld.

Ik gebruik de website en de app door elkaar (met één KPN ID) en ervaar geen problemen.

Hai, 

Ik gebruik bij beide dezelfde inlognaam (email) en hetzelfde wachtwoord. Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat het zo gaat. 😳

Wat bedoel je met KPN ID? Is dat wat anders dan naam en wacthwoord?

groet rob

 

Mijn excuus, toch nog even gecheckt, ik had een ander email dares gebruikt. Dank voor deze hint Ruud!

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @RdeR 

KPN ID is inderdaad naam en wachtwoord.Â