Beantwoord

Teruggestuurd noodpakket kwijt?

  • 23 March 2020
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

Op twaalf maart heb ik het noodpakket teruggestuurd naar KPN. Vandaag kreeg ik echter een SMS dat het door KPN nog niet terug ontvangen is.

Als ik de track&trace code opzoek krijg ik het volgende te zien:

Blijkbaar is het dus ergens in het bezorgprocess blijven hangen. KPN en PostNL hebben vast nog wel een lijntje naar elkaar (uiteindelijk alletwee gewoon PTT :smile: ), dus kunnen jullie uitzoeken waar het pakket is gebleven?

https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ248611082-NL-2400VB

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 March 2020, 10:54

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @mrGanesha , ik zou me daar totaal geen zorgen over maken, als jij met het verzendbewijs aan kunt tonen dat je het verzonden hebt is voor jou de kous af.

 

 

Tja, fysieke papiertje heb ik niet meer. Ik heb de 3S code opgeslagen in de PostNL app en het papiertje weggegooid :(

Tja, fysieke papiertje heb ik niet meer. Ik heb de 3S code opgeslagen in de PostNL app en het papiertje weggegooid :(

"Dat was een beetje dom” zou koningin Màxima gezegd hebben.

 

Is er al een KPN medewerker die dit op kan pakken?

Ik ben nou alweer een sms ontvangen dat ik het pakket moet retourneren...

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @mrGanesha, bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je vanochtend ook contact hebt gehad met een collega, dat begrijp ik want het is druk op het Forum dus je antwoord komt helaas wat later dan normaal gesproken. Die collega heeft doorgegeven dat je jouw pakket hebt teruggestuurd. Als het goed is ontvang je vanaf nu geen berichten meer hierover, vanuit ons!

Reageer