Beantwoord

TFT Internet niet aan te passen in MijnKPN?

  • 10 August 2021
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

waarm zie ik mijn TFT Internet [ex-Telfort] abbonement niet op mijn.kpn!? zo kan ik er geen veranderingen in aanbrengen..[bijvoorbeeld interactieve t.v. aan toevoegen]

icon

Beste antwoord door GeSp 10 August 2021, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @TomExMilano 

 

Je moet hem eerst toevoegen voordat je hem ziet, dat doe je door bovenin naar Producten te gaan en dan op Product toevoegen te klikken.

Reputatie 7
Badge +10

Hey @TomExMilano, welkom op het forum!

Om je abonnement in MijnKPN te zien is het inderdaad van belang om je producten (abonnementen) te koppelen door ze toe te voegen. Heeft de uitleg van @GeSp je verder geholpen? 

ik heb met KPN een mobiel abbonement en het TFT Internet-Thuis abbonement [ex-telfort]; ik volg de procedure om het Thuis abbon. te koppelen [inclusief laatste drie cijfers van rekeningnummer], maar de koppeling wordt niet uitgevoerd

ik heb met KPN een mobiel abbonement en het TFT Internet-Thuis abbonement [ex-telfort]; ik volg de procedure om het Thuis abbon. te koppelen [inclusief laatste drie cijfers van rekeningnummer], maar de koppeling wordt niet uitgevoerd

Hallo @TomExMilano welke (fout)melding krijg je dan als je je thuisabo probeert te koppelen aan je MijnKPN-account?

 

geen enkele melding...hij doet het gewoon niet...ik probeer het nog even zonder pop up blocker

maar dat maakt niks uit….de facturen voor de thuis-internet-extelfort internetverbinding worden wel geind, maar kpn wil het niet koppelen...misschien dan toch maar naar een andere internet-leveraar gaan uitkijken..met telfort was wel alles mogelijk

Reputatie 7
Badge +18

Probeer eens een andere browser zoals Edge, onder de browser waarmee ik het liefst werk werken niet alle functies van bepaalde sites, log je vervolgens in via Edge dan werkt het wel.