Beantwoord

Toevoegen mobiel nummer aan KPN Compleet lukt niet

  • 10 October 2019
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik probeer dit sinds afgelopen dinsdag ook via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm maar ik blijf een foutmelding krijgen. Heb voor mijn dochter een sim-only kids abonnement afgesloten en deze is afgelopen dinsdag omgezet. Toch lukt het me niet om haar toe te voegen...

Blijf de melding:

Aanmelden voor KPN Compleet lukt (nog) niet

krijgen.

Geen idee hoe nu verder.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 October 2019, 19:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Lucm75, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het 06-nummer van je dochter niet kan toevoegen aan de voordelen. Heb je het toevallig ook via een andere internetbrowser geprobeerd?

Mocht het alsnog niet lukken, dan help ik je graag verder. Wil je dan je Forum profiel nog verder aanvullen met het betreffende 06-nummer? Deze kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen of achter het mobiele klantnummer. Geef je even een seintje als je dat gedaan hebt? 🙂
Hallo Susan,

Ik heb alle mobiele nummers van ons toegevoegd in de privé opmerking. Die van mij en mijn vrouw zijn al wel gekoppeld aan de family.

Bedankt bij voorbaat!
Reputatie 7
Badge +21

@Lucm75, dankjewel. Ik heb opnieuw een poging gedaan om het 06-nummer te koppelen aan KPN Compleet. Echter ben ik bang dat het niet geaccepteerd wordt, omdat er als toevoeging huisnummer ook 27 staat en bij de overige 2 nummers niet. Dus ik wacht even op de bevestiging of 27 ook een toevoeging is op het huisnummer of niet. Anders kan ik dat namelijk aanpassen in het systeem en opnieuw de aanvraag doen!

Reputatie 7
Badge +21

@Lucm75, is 27 ook een toevoegen van het huis? Dit zit namelijk KPN compleet in de weg.

Dus mocht ik hier nog bij kunnen helpen dan hoor ik het graag ;)

Beste Susan,

Volgens mij is het inmiddels gelukt. Ik kan namelijk nu MB's overschrijven naar mijn dochter. En 27 is geen toevoeging aan het huisnummer. Het is huisnummer 27, geen toevoegingen. Ik heb dat waarschijnlijk bij de aanvraag verkeerd ingevuld. Bedankt voor de assistentie in deze!

Reputatie 7
Badge +21

@Lucm75 , dat zou kunnen inderdaad! Laten we het eerst zo.. Mocht je er nog problemen mee krijgen dan hoor ik het graag en moeten we het even aanpassen ;)

Reageer