Vraag

toevoegen van 2e thuispakket lukt niet!

  • 13 August 2020
  • 0 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb 2 kpn aansluitingen (2 woningen) met ieder een eigen thuispakket maar wel hetzelfde rekeningnummer. (2e woning per 2 sept actief) wel in bezit van abonnementnummer en pincode etc en nieuw klantnummer.

  1. Het lukt mij niet op een 2e thuispakket toe te voegen aan bestaande KPN ID.
  2. Het lukt mij niet om nieuwe thuispakket toe te voegen aan nieuw aangemaakte KPN ID, omdat hier om rekeningnummer wordt gevraagd, voegt hij dus nu bestaande KPN pakket toe!

Is er geen manier om bijvoorbeeld bij toevoegen van een pakket een klantnummer te vragen?
 

Hoe kan ik mijn nieuwe thuispakket op ander adres nu toevoegen aan mijn nieuw aangemaakte KPN ID?

 


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer