Beantwoord

TV-abonnement wisselen naar streaming only lukt niet via KPN ID

  • 16 September 2023
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik wil graag mijn TV-abonnement omzetten naar streaming only. Zowel in de MijnKPN-app als via de site heb ik de optie om bij de vraag ‘Wil je TV kijken?’ voor ‘nee’ te kiezen. Echter als ik daar op druk wordt de knop niet blauw en er wordt ook geen wijziging gedetecteerd.

 

Kan één van de mods deze wijziging voor mij doen? Waarvoor dank! 😉

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 September 2023, 08:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Welk abonnement heb je nu? Alles in 1? Hussel?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nelg ,

Het snelste is om morgen vanaf 8.00 hiervoor te bellen met 0800-0402. 
 

Wil je overstappen op KPN +, de nieuwe propositie? Dat kan alleen als jouw einde-contractdatum is gepasseerd. 

Vraag dan om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN +. Geef duidelijk aan dat je geen TV-zenders wilt ontvangen. 

En je gaat een ander tarief betalen. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 

Ik zit nu op KPN+. Ik ga bellen!

Ik zit nu op KPN+. Ik ga bellen!

Dus u heeft TV+ maar kan niet naar alleen streamen dat is toch vreemd. Mogelijk is dit omdat u nog in uw eerste jaar zit.

Reputatie 7
Badge +28

Ik zit nu op KPN+. Ik ga bellen!

Dus u heeft TV+ maar kan niet naar alleen streamen dat is toch vreemd. Mogelijk is dit omdat u nog in uw eerste jaar zit.

Nee, dat omzetten kan gewoon. Maar Mijn KPN is gewoon nog niet (helemaal) klaar voor KPN TV+. Ook voor omzetten naar KPN TV+  moet je nog steeds bellen naar 0800-0402.