Vraag

Twee abonnementen in KPN app. Maar kan geen status zien

  • 2 June 2023
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb twee abonnementen in mijn KPN app staan.

1: een nieuwe abonnement die ik laatst heb afgesloten en actief is

2: een abonnement in verwerking? Status

Als ik op de status klik van abonnement 2 staat er telkens ‘Oeps, er gaat iets mis’. Zelf geeft de app als advies om een paar uur te wachten, maar alsnog krijg ik de zelfde melding. Ik geloof dat er iets fout is in het systeem van KPN.

 

Aangezien ik ook geen wifi heb, de klantenservice zei dat het komt doordat er dus twee bestellingen zijn en voordat alles is afgerond/verwerkt (over paar dagen), er geen wifi beschikbaar is.

Bijdeze vroeg ik me af of jullie mijn bestellingen voortijdig kunnen verwerken/afronden, zodat (hoop ik) de wifi gaat werken.

bedankt en fijne dag.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gaat het om thuis abonnementen? Want meerdere thuis abonnementen in 1 MijnKPN account werkt niet goed.

In dat geval kunt u beter een 2de MijnKPN account aanmaken. En daar het ene thuis abonnement aan koppelen. Dan verdwijnt dat abonnement automatisch uit het eerste MijnKPN account. 

Hoi @Bows . Welkom op het forum.

Je schrijft ‘geen wifi’ . Bedoel je daar internet in z'n geheel mee? Mijn tweede vraag: Is het ondertussen opgelost?