Beantwoord

Twee adressen op één inlognaam

  • 21 October 2020
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb abonnementen op twee verschillende adressen. Bij Telfort had ik twee inlognamen en wachtwoorden, op één mailadres. Omdat bij MijnKPN de inlognaam het mailadres is, lijkt dit niet zomaar te werken. Ik zou mijn account graag tot één mailadres willen beperken, waarbinnen ik dan facturen voor beide adressen kan zien. Ik heb nog niet gevonden hoe dat mogelijk is. Ik heb nu een account voor één adres en als ik een nieuwe KPN-ID aanvraag op dat mailadres, krijg ik de melding dat ik al een KPN-ID heb.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 October 2020, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik zal zelf maar reageren. Nadat ik tevergeefs had gezocht naar een contactmogelijkheid, heb ik de vraag uit arren moede op dit forum gesteld. Later ontdekte ik het twitteraccount van KPN Webcare en die gaven binnen een paar uur antwoord: HET KAN NIET. De belofte "Met KPN ID hebt u één veilig account waarmee u altijd en overal toegang hebt tot al uw KPN diensten." klopt dus niet.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @MichelGunsing. Het antwoord van de webcare afdeling moet ik rectificeren . Je kunt 2 Thuis abonnementen koppelen aan 1 KPN ID  Als je inlogt op MijnKPN dan kun je voor het tweede internetabonnement aangeven dat je niet "thuis" bent. 

 



Als je dus klikt op "hier" dan kun je met behulp van het klantnummer ook het tweede abonnement koppelen. Op deze manier heb je dan beide abonnementen onder hetzelfde KPN ID ondergebracht.