Beantwoord

U heeft een fout e-mailadres van ons

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

u heeft een fout emailadres van ons.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 31 August 2020, 16:59

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Janvanwijk , wie is ‘ons'?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Janvanwijk welkom op het KPN Forum! Ik mis inderdaad even een stukje context. Gaat het om het mailadres waarop jij de correspondentie van KPN ontvangt? Wanneer dat het geval is kun je dan het beste inloggen met jouw KPN ID en vervolgens ga je dan naar je profiel rechtsboven. Dan kan je kiezen voor ‘E-mailadres wijzigen’. Daar kan je het ingestelde e-mailadres zien en aanpassen. Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer