Beantwoord

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

  • 10 April 2021
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Goedemorgen,

2 weken geleden geprobeerd om het pakket Ziggo Sport toe te voegen. Omdat er bovenin het scherm stond “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.” lukte dit niet.

Vervolgens telefonisch contact opgenomen met 0800-0402. Een vriendelijke dame vertelde mij dat deze wijziging al sinds oktober 2020 openstaat en dat zij geen idee had waarop deze wijziging ziet. Bij mij ging er wel een lichtje branden omdat ik in deze periode heel veel problemen heb gehad met het overstappen naar glasvezel. Uiteindelijk is het destijds goed gekomen en heeft de monteur het glasvezelinternet  aangesloten.

Nu moest er volgens haar contact worden opgenomen met een afdeling binnen KPN die deze wijzigingsmelding uit het systeem zou halen zodat ik Ziggo Sport kan toevoegen. Zij meldde verder dat ik binnen 1 a 1,5 week zou worden teruggebeld als e.e.a. zou zijn geregeld. Wel kreeg ik van haar een creditering van 6 euro zodat ik dan de formule1 race van zondag kon kijken.

Deze week weer gebeld met 0800-0402 en gevraagd hoe het ervoor stond. Mij werd verteld dat de aanvraag bij de afdeling lag en uiterlijk vrijdag 9-4-2021 zou worden verwerkt. Daar kon ik het mee doen en dus maar weer afwachten. Maar geen telefoontje gehad van KPN en ook staat de melding nog steeds in MijnKPN. Dus nog steeds geen Ziggo Sport voor mij. 

Ik vraag mij af waarom dit zo lang moet duren en ook mede gezien het verleden waarin van alles is mis gegaan met het overstappen naar glasvezel heb ik er weinig vertrouwen meer in.

Ik ben al heel lang klant van KPN en altijd tevreden geweest maar nu word ik er toch een beetje moedeloos van. Neem gewoon ff telefonisch contact op en laat je klant niet zo aanmodderen.       

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 April 2021, 22:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Nog maar een keer gebeld met 0800-0402. Op 1 april (geen grap) doorgezet naar de afdeling om deze melding ivm wijziging te laten verwijderen. Deze afdeling heeft een lange doorlooptijd. Het kan nog zeker een week duren voordat e.e.a geregeld is. Dus nog geen Ziggo Sport voor mij. Nu maar hopen dat het volgende week dan echt geregeld wordt. Maar weer afwachten.

Lijkt wel een oud systeem van tientallen jaren geleden. Toen moest je ook heel lang wachten voordat wijzigingen konden doorgevoerd worden:scream:   

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Martin Ho, als dit een 1 april grap zou zijn, dan ook wel een hele slechte :slight_frown:

Op basis van je bericht, weet ik naar welke afdeling dit door is gezet. Deze afdeling heeft op dit moment inderdaad een flinke werkvoorraad, waardoor het een poos kan duren voordat het probleem verholpen is.

In oktober/november vorig jaar, was er een verstoring met 1 van onze systemen waardoor een aantal orders vastliepen en uiteindelijk via een omweg handmatig zijn ‘doorgedrukt'. Dit zorgt er -blijkt nu- voor dat sommige klanten niets kunnen wijzigen omdat die oorspronkelijke order nog in een bepaald systeem staat omdat de officiële werkwijze destijds omzeild is. Die order moet nu verwijderd worden en daarvoor is deze afdeling nodig, niemand anders kan dat.

Ik hoop van harte dat ze jouw order er snel uit weten te krijgen zodat je alsnog Ziggo Sports kunt bestellen!

 

Hi Maja,

Dank je voor je uitleg. Hier  kan ik wat mee. Nu inderdaad maar hopen dat het probleem deze week wordt opgelost. Temeer omdat er ook nog een verhuizing op komst is in juni die ik ook niet kan doorgeven doordat deze “wijziging” de boel blokkeert.

Reputatie 7
Badge +20

Oei dat van de verhuizing maakt het nog weer iets spannender :fingers_crossed_tone1:

Mocht je aan het eind van deze week nog niks hebben gehoord hierover, trek je dan weer aan de bel hier?

Als je dan ook je gegevens invult in je profiel kan ik even met je meekijken :slight_smile:

Woensdagmiddag bericht gekregen dat e.e,a geregeld is. Vandaag Ziggo Sport toegevoegd.

Probleem is dus opgelost. Maja bedankt nogmaals voor je inzet en uitleg.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, goed nieuws! 

Top dat het geregeld is, graag gedaan en alvast heel veel succes met de op handen zijnde verhuizing! :smiley: