Beantwoord

Vaste diensten koppelen aan KPN ID lukt niet

  • 18 June 2021
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik kom via het zoeken op deze wat oudere discussie.

Toch maar even hierop aansluiten: als ik op beide hierboven beschreven manieren mijn vaste abonnement wil koppelen krijg ik zowel in de app als via de desktop browser een oranje balk zonder tekst met een waarschuwingssymbool (driehoekje met uitroepteken). 

Lijkt mij niet dat dit iets met het Nederlands elftal te maken heeft :rolling_eyes: . 

Heeft iemand hier ervaring meer?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 June 2021, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Hanck, welkom op ons forum! De oranje balk heeft inderdaad niets met het Nederlands elftal te maken, al is het nu wel heel passend natuurlijk. Heb jij toevallig nog een oud-Telfort abonnement? Dan kan het namelijk zijn dat je op dit moment in een technische migratie zit waardoor koppelen niet lukt. Als de technische migratie is afgerond, zou je het weer moeten lukken om jouw Thuis abonnement te koppelen.

Hallo Denise

Het was inderdaad wel een oud-Telfort abonnement, maar ik dacht dat dat inmiddels al helemaal geĂŻntegreerd was met KPN. Ik begrijp dat ik nog even geduld moet hebben.

Reputatie 7
Badge +17

Ah, kijk. Administratief ben je inderdaad wel helemaal over, maar het kan zijn dat een technische migratie nu roet in het eten gooit. Lukt het over een week nog niet, trek dan gerust opnieuw aan de bel, dan kijken we even verder.