Beantwoord

Verander mail adres

  • 13 December 2020
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik ben al jaren klant bij KPN. Altijd krijg ik netjes mijn facturen in de mail, in mijn mailbox. Maar nu heeft KPN opeens de mailadressen op de facturen, zowel van Internet + TV als van mijn mobiel, veranderd in het mailadres van mijn dochter. Die krijgt nu dus opeens mijn facturen. Als ik in mijnKPN kijk, staat het juist, mijn, mail adres daar. Waarom past KPN dit aan? En waarom is het zo idioot lastig om met KPN in contact te komen als je niet een uur in een wachtrij aan de telefoon wilt hangen???? :rage:

En in mijn privacy instellingen staat nu ook opeens het mail adres van mijn dochter. Wat maakt KPN er weer een zooitje van!

 

En waarom moet ik uit een lijst met onderwerpen kiezen als jullie je eigen fouten niet als onderwerp erbij zetten???

icon

Beste antwoord door Hanna_ 18 December 2020, 18:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Eysten,

Wat vervelend dat de facturen ineens op een verkeerd email adres terecht komen. Ik zou je toch willen aanraden om toch met de klantenservice te bellen via 0800-0402. Als jij jouw probleem kort inspreekt kom je in een zo'n kort mogelijke wachtrij terecht bij de juiste afdeling. 

Hoi @Eysten,

Wat vervelend dat de facturen ineens op een verkeerd email adres terecht komen. Ik zou je toch willen aanraden om toch met de klantenservice te bellen via 0800-0402. Als jij jouw probleem kort inspreekt kom je in een zo'n kort mogelijke wachtrij terecht bij de juiste afdeling. 

Typisch KPN. Bieden het forum aan als contact mogelijkheid, maar als je dan contact zoekt met KPN dan verwijzen je ze weer door naar het volgende loket. Oplossen van een probleem doet KPN niet, ook al zijn zij verantwoordelijk voor dat probleem. Echt schandalig!

Het wordt duidelijk tijd om mijn KPN abonnementen (Internet, TV, (mobiele-) telefoon) over te zetten naar een andere provider. KPN geeft nul service, lost problemen die ze zelf veroorzaken niet op, en ook de kwaliteit van de diensten wordt slechter en slechter. TV is continue haperend, Internet, wat 100Mbps was, is nu 1,67 Mbps! En volgens de KPN website hebben ze geen storing! Hahaha, wat een farce! Wordt tijd dat KPN falliet gaat met zo’n slechte service!