Beantwoord

Verwijderen KPN ID

  • 27 March 2020
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

1,5 jaar geleden gebeld om MijnKPN account te verwijderen, na 1 jaar inactiviteit gaat dat vanzelf werd me gezegd, nou niet dus, kan nog steeds inloggen en ik heb geen enkel product meer van KPN. Bedrijven zijn toch echt verplicht om op verzoek accounts te verwijderen als in overeenstemming met artikel 17 van de algemene verordening gegevensbescherming. Net via KPN Chat geprobeerd maar de jonge dame wist hier niets over te vertellen. KAN IEMAND BIJ KPN MIJN ACCOUNT WEL VERWIJDEREN AUB

 

 
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 March 2020, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @stefan01, welkom! Normaliter gebeurt dit inderdaad als je een jaar niet inlogt. Als je binnen dat jaar weer inlogt, gaat opnieuw een jaar in. Ik zal het verzoek indienen om je MijnKPN account te verwijderen, dat wordt binnen enkele dagen verwerkt!Â