Beantwoord

Voicemailberichten van overleden persoon bewaren

  • 1 July 2021
  • 1 reactie
  • 469 keer bekeken

Mijn tante is recentelijk overleden en vandaag besefte ik opeens dat ze mijn voicemail vaak heeft ingesproken. Ik wist niet dat ik de berichtjes nog had/ kon terug luisteren. Maar ben gaan zoeken en ja hoor, via de voicemail app kon ik haar stem weer horen. Ik wil graag al haar ingesproken berichtjes bewaren. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn oom die haar na 51 samen zijn zo mist. Ook de voicemail berichten van mijn oom. Het betreft 2 telefoonnummers van af 2019. Mijn tante was dementerende en de berichtjes van mijn tante en van mijn oom geven zo goed weer wat er afgelopen 2 jaren is voorgevallen. Ik heb bijvoorbeeld een voicemail bericht van 20 mei waarop alleen op de achtergrond een gesprek is te horen hoe mijn oom aan de lijn hangt met 112 en de mensen van de ambulancedienst binnenkomen om mijn tante te helpen. Graag wil ik deze berichten voor mijn oom bewaren.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 July 2021, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ObiWan, ik snap heel erg goed dat dit enorm waardevolle berichtjes zijn voor jullie, wat fijn dat je ze terug hebt kunnen vinden!

Ik wil je aanraden om te bellen met onze speciale nabestaanden desk via 0800 0201 555, daar zullen ze deze vraag ongetwijfeld vaker krijgen en hopelijk een manier weten om deze berichtjes te kunnen bewaren!