Beantwoord

Voor 2 nummers nieuwe simkaarten aangevraagd, maar in MijnKPN staan de PUKcodes van de oude kaarten nog

  • 6 April 2023
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Reputatie 4

Hallo,

 

Ik heb wegens problemen die we dachten dat dat aan simkaart lag voor 2 mobiele nummers nieuwe simkaarten aangevraagd.
Deze zijn geactiveerd en in gebruik sinds 1-2 weken.

Ehter zijn de gegevens van PUK code niet onder KPN ID via de website ge-update en ook niet in MijnKPN app.

Ik zie dus de oude PUK codes van de oude simkaarten die we neit meer hebben.
Dus niet de huidige PUK codes (dit weet ik zeker omdat ik ook de papieren PUK code heb tot ik weet en zie dat deze bij mijn KPN ID en MijnKPN app ziijn ge-update).

Stel er gaat nu iets mis onderweg dan kan ik de PUK codes niet gebruiken uit MijnKPN app en KPN ID via de website.

Want ik zie geen optie dat zelf te doen, waarom is die informatie niet ge-update of hoelang duurt dat normaal of hoe wordt dat ge-update?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Chris en Fem 19 April 2023, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Chris en Fem, goede vraag. 

Zou in je KPN Profiel ook de puk codes kunnen invoeren die bij de nieuwe simkaarten horen? Dan kan ik ook kijken wat ik hier zie. 

Zou je ook willen proberen om de nummers in de Mijn KPN app te verwijderen en opnieuw te koppelen? 

Ik hoor graag van je. 

 

Reputatie 4

Blijkbaar is de puk code van beide nummers wel aangepast echter leken de oude puk codes op 1 cijfer na precies gelijk aan de nieuwe, waardoor ik niet zag dat het wel was aangepast.
pas toen ik oude en nieuwe naast mekaar legde zag ik dat er 1 cijfer verschil in zat bij allebei.
Bizar maar opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

Blijkbaar is de puk code van beide nummers wel aangepast echter leken de oude puk codes op 1 cijfer na precies gelijk aan de nieuwe, waardoor ik niet zag dat het wel was aangepast.
pas toen ik oude en nieuwe naast mekaar legde zag ik dat er 1 cijfer verschil in zat bij allebei.
Bizar maar opgelost.

Techniek blijft een wonder! 🙂 Fijn dat het op is gelost.