Beantwoord

Voordelen bij MB's doneren

  • 29 August 2021
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Haha, ik vond het wel grappig om te zien, maar begrijp niet echt het "punt" erachter. 

Ik heb wel een opmerking over MB's delen. Ik hou nl elke maand genoeg over en heb meerder malen gesponsord aan aale doele/partijen.

Dit ging over het winnen van een jbl speaker. Heb dit nu meerde keren gedaan, maar hoor nooit iets.

Dit is alleen van vandaag. Last staan de andere keren erbij. Beetje jammer. Voel je daardoor in de maling genomen. En dat voor zo een groot bedrijf.

M.v.g. DTL

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 8 September 2021, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @D.T. Laurent. Allereerst wil ik je bedanken voor het doneren van de MB's die je over hebt! Alle bovenstaande fondsen zullen daar erg blij mee zijn. Verder is het wat de prijzen betreft hetzelfde als bij iedere loterij dat er geen garanties zijn op het winnen van prijzen. Ik kan wat dat betreft ben ik bang niet veel meer doen dan voor je duimen. :wink:

Reputatie 7
Badge +17

@D.T. Laurent ik heb verder geen reactie meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat het antwoord naar tevredenheid was. Mocht het zo zijn dat je verdere vragen hebt over dit onderwerp kan je die natuurlijk altijd hier stellen. Mocht je een andere vraag hebben kan je altijd een nieuw topic aanmaken:relaxed:

@D.T. Laurent ik heb verder geen reactie meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat het antwoord naar tevredenheid was. Mocht het zo zijn dat je verdere vragen hebt over dit onderwerp kan je die natuurlijk altijd hier stellen. Mocht je een andere vraag hebben kan je altijd een nieuw topic aanmaken:relaxed:

Prima 👌👍