Beantwoord

Waar staat de looptijd van mijn mobiele nummer in MijnKPN?

  • 27 July 2022
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 8 reacties

Als ik inlog op Mijn KPN zie ik alleen mijn Thuis abonnementen. Mobiel staat er niet bij, terwijl ik elke maand betaal voor mijn abonnement. 

Waar kan ik dit vinden (ben benieuwd naar de looptijd) ?

icon

Beste antwoord door RBxx 27 July 2022, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @WHB 

Ga dan naar MijnKPN -> Producten en kies daar voor Product toevoegen. Selecteer Mobiel en na het invullen van wat gegevens en een verificatie-sms wordt ook dat abonnement zichtbaar in MijnKPN.

Reputatie 7

Hoi @WHB, als je het nummer nog niet ziet kan je deze eerst koppelen inderdaad zoals Ruud al noemt. Is dat gelukt en kan je het mobiele abonnement en de data nu zien in MijnKPN?

Bedankt iedereen, het is gelukt.