Vraag

Wat betekent de rode punt met het kruis bij MijnKPN?

  • 13 January 2022
  • 21 reacties
  • 362 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Wat betekend deze rode punt met een X er in?:

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Hoi @huistijger ,

Misschien dat je uitgelogd bent?

Reputatie 7
Badge +10

 

Hoi @huistijger ,

Misschien dat je uitgelogd bent?

Ehhh…. Nee, ik ben ingelogd en zie het ook

Reputatie 7
Badge +28

Klopt, maar dat is niet terecht. Bij mij staat er sinds vandaag ook een rood kruisje. En ik ben wel degelijk ingelogd via mijn KPN-ID. 

Reputatie 7

Het rode kruis komt van de X-groepering, die aan het rellen zijn in Manifest. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik denk dat het betekend dat de KPN straks de lucht in schiet.
Fasten your seatbells!

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb vanmorgen dat rode bolletje en kruis ook al aandachtig zitten bestuderen. Maar ik kan d'r ook niet veel van maken 🙄

Reputatie 7
Badge +21

Ik kende het groene bolletje wel, maar het rode bolletje met kruis is ook nieuw voor mij.

Dat gaf aan dat ik al ingelogd was en door klikken op dat symbool kwam ik dan direct in MijnKPN.
Wellicht wordt het na enige tijd (time-out?) rood en moet je weer opnieuw inloggen?

Reputatie 7
Badge +21

Nee @RBxx 
Tis al een tijdje rood met dat kruis er in.
Maar je kunt gewoon inloggen of uitloggen het blijf er staan.`

Eerst dacht ik dat er een nieuwe melding was voor mij, maar dat was / is ook niet zo
Zal wel een bug zijn denk ik.
Afijn het werkt allemaal wel dus er is geen brand, vind het alleen vreemd...

Reputatie 7
Badge +21

Ja @huistijger , hier op het Forum-scherm blijft het inderdaad constant rood, maar op de KPN-website www.kpn.com zie ik wel een groen/rood bolletje afhankelijk van wel/niet ingelogd. Lijkt idd een bug.

Reputatie 7
Badge +22

Bij mij staat ook het kruisje in beeld. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie het ook……! :thinking:

Ik heb het doorgegeven en navraag gedaan! 

Hallo @Shyrin_ het betekent dat je niet ingelogd bent in MijnKPN, nà inlog kruis weg, bij uitlog kruis weer terug.

 

Ah, ineens dit topic. Al 4 dagen. Het bolletje was mij al opgevallen op de phone, maar had nog geen topic gestart. Niet wetende dat er al een topic is….

Op de laptop bij forum zowel in FF als G. Chr. rood bolletje met kruisje.
Ook op de phone in beide browsers (samsung en G. Chr.) zelfde.

En ook via https://www.kpn.com/ .

Het bolletje is via http://www.kpn.com groen als je ingelogd bent op MijnKPN. Maar op het forum blijft ie dan toch rood. Gek genoeg ben je dan toch ingelogd op MijnKPN.

@Shyrin_.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Shyrin_ het betekent dat je niet ingelogd bent in MijnKPN, nà inlog kruis weg, bij uitlog kruis weer terug.

 

Nee hoor dat rode bolletje met kruisje blijft hardnekkig in beeld  of je nu wel of niet ingelogd bent.

Bij mij nu ook.

 

@huistijger , @JanD 

Op het forum blijft het hardnekkig aanwezig en rood zelfs als je bent ingelogd op MijnKPN.

Op de website wordt het groen en je naam erbij als je bent ingelogd op MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +16

Er klopt in ieder geval iets niet: er wordt namelijk aan gewerkt! :wink:

De hele kopregel is nu '’verdwenen'’. Maar ik ga echt niet opzoeken waar ik overal naar de MijnKPN link "bovenaan het forum” heb verwezen…. :kissing_smiling_eyes::expressionless: .

Reputatie 7
Badge +21

De hele kopregel is nu '’verdwenen'’. Maar ik ga echt niet opzoeken waar ik overal naar de MijnKPN link "bovenaan het forum” heb verwezen…. :kissing_smiling_eyes::expressionless: .

Nu wel ja
Een uurtje geleden was de rode punt weg, maar nu is inderdaad alles weg.

Reputatie 7
Badge +22

Ik zie ook dat alles weg is:

Ik zou zien dat die helemaal weggaat uit het Forum, heeft geen toegevoegde waarde voor het forum. Daar hebben we de site MijnKPN en de app voor. Weg met die witte balk van het forum.

Ik kan me herinneren dat dit een tijdje geleden ook was gebeurd, toen is die ook van het forum verwijderd. 

Reputatie 7
Badge +28

Er wordt dus inderdaad aan gewerkt….. :heart_eyes: