Beantwoord

'wat vind u van deze mail?' met keuze zonder begeleidende tekst/symbolen

  • 26 February 2020
  • 4 reacties
  • 240 keer bekeken

Ik ontving een mail van KPN met daaronder een vraag ‘wat vind u van deze mail’ maar ik zou niet weten wat ik in moest vullen:

 

groen hokje, of blauw hokje? Lijkt me dat hier wat anders hoort te staan, maar dat dit niet goed doorkomt. Zo heeft KPN weinig aan het monitoren van de mail. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 February 2020, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @ekspreszo , ik reageer nooit op dat soort vragen onderaan een e-mail. Het is niet verplicht.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dit is inderdaad een beetje te weinig info om goed onderbouwd een keuze te kunnen maken :sweat_smile:  Heb je wellicht het automatisch laden van afbeeldingen en andere inhoud uit staan in je mailprogramma? Dat zou kunnen verklaren waarom dit niet volledig ingeladen wordt. Doorgaans mag je uitgaan van groen = goed, dus als je de mail wel kan waarderen, kan je daar alsnog op klikken!

Hmm, dit is inderdaad een beetje te weinig info om goed onderbouwd een keuze te kunnen maken :sweat_smile:  Heb je wellicht het automatisch laden van afbeeldingen en andere inhoud uit staan in je mailprogramma? Dat zou kunnen verklaren waarom dit niet volledig ingeladen wordt. Doorgaans mag je uitgaan van groen = goed, dus als je de mail wel kan waarderen, kan je daar alsnog op klikken!

 

Nope, alle inhoud wordt geladen. Wellicht is het de slechte internetverbinding, die is helaas niet te verbeteren. Ik zie alle andere afbeeldingen in de mail wel. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan zal dit toch bij de mail zelf hebben gelegen, als de andere afbeeldingen wel worden geladen zou dit ook in orde moeten zijn. Ik zal even in de gaten houden of we hier meer meldingen over krijgen, als dat het geval blijkt te zijn stuur ik het door naar de partij die de mail heeft verzonden!