Beantwoord

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

  • 6 July 2020
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement wijzigen in Hussel Internet. Ik krijg als ik wil bestellen de onderstaande tekst.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen

Bedankt.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 8 July 2020, 20:29

Bekijk origineel

7 reacties

ik heb nu een alles in 1 pakket en wil graag naar Hussel Internet 200 Mbit/s. + nog het een en ander aan opties maar mag niks in de app niet op de site niet verschillende browsers geprobeerd. hopelijk kunnen jullie me verder helpen

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gertjee ,

In dat geval raad ik het je aan om de wijziging telefonisch te regelen via 0800-0402. 
 

Je weet al precies wat je wilt, de klantenservice kan de wijziging meteen voor jou verwerken. 
 

Alternatieven zijn de chatfunctie of even langslopen bij een KPN-winkel. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Gertjee en welkom op het forum! Is het gelukt om je abonnement telefonisch te wijzigen? Zo niet, wil je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN (in het veld persoonlijke opmerkingen) noteren? Geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt enook hoor ik hier graag wat je precies in het pakket wilt hebben. Dan kijk ik of ik de wijziging door kan voeren. 🙂

hoi @Sanne_M 

als het goed is staat alles in mijn profiel.

ik heb nu alles in 1, en zou graag willen wisselen naar hussel 200mbit/s 

geen vaste telefoon meer 

Spotify Premium behouden

en 1x  4k tv ontvanger 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Super! Dan komt het abonnement er zo uit te zien: 

  • Hussel Internet 200 Mbit/s €50,00/mnd
  • 4K TV x 1 €2,50/mnd
  • Interactieve TV met een TV-ontvanger x 1 €10,00/mnd
  • Spotify Premium x 1 €9,99/mnd

Totaal €72,49/mnd

Is dat in orde? Laat het weten, dan voer ik hem door! 

ja dat is hem zo. bedrag is het zelfde als ik in de app had dus voer maar door. 

hartelijk dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +17

ja dat is hem zo. bedrag is het zelfde als ik in de app had dus voer maar door. 

hartelijk dank voor de hulp

 

Super! Bij deze heb ik de wijziging aangevraagd. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging! Mocht ik verder nog iets voor je kunnen regelen, laat het gerust weten. 🙂

Reageer