Beantwoord

Wijzigen rekeningnummer lukt niet

  • 1 April 2021
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

ik wil graag mijn bankrekeningnummer wijzigen, maar dat lukt niet via mijn kpn.

*Admin: afgesplits

icon

Beste antwoord door Jose_ 2 April 2021, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Mamaseke!

Vreemd dat het niet lukt om jouw rekeningnummer via MijnKPN te wijzigen. Wat gaat er precies mis, krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders?

Helaas heb ik ook niet de mogelijkheid om deze wijziging uit te voeren. Hier is namelijk een extra verificatie voor nodig die alleen telefonisch of via de chat gedaan kan worden. Ik wil je daarom adviseren om met onze klantenservice te bellen via 0800 0402 (gratis) of via onze contactpagina een chat te starten. Kies voor de tegel met het juiste onderwerp (Internet of Mobiel) en klik vervolgens op de onderste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Je krijgt dan de optie om een chat te starten.