Beantwoord

Wijzigingen en status van wijzigingen worden slecht aangegeven.

  • 9 November 2021
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik heb een week geleden of zo mijn abonnement aangepast naar glasvezel. Dat heb ik gedaan op mijn KPN. Ik vond dat heel onoverzichtelijk, want ik heb dus ergen op bevestigen gedrukt en toen was de wijziging in gang gezet, maar ik kon niet meer terugkijken wat ik gewijzigd had. Ik werd wel geinformeerd over wanneer de monteur kwam. En dat is allemaal prima gegaan. Maar ik wist dus niet wat ik gewijzigd had. Bleek ik dus nog geen interactieve tv er bij gevoegd te hebben. Gister meteen nadat de monteur was vertrokken dat gewijzigd op mijn KPN. Daar kon ik ook maar voor 1 tv-ontvanger kiezen terwijl er op mijn adres 6 mogelijk zijn. Maar ook hier heb ik nog geen bericht gehad en op mijn KPN kan ik de status van de bestelling niet terug zien. Ik weet dus nog niet of er een TV-ontvanger onderweg is of niet. Ik vind mijn KPN echt heel beperkt in informatieverstrekking over lopende wijzigingen. Zou wel heel fijn zijn als je daarin terug kan zien welke wijzigingen ontvangen zijn, verwerkt worden en wanneer de wijzigingen verwacht wordt doorgevoerd te zijn.

Ik heb nu dus geen flauw idee of ik nu over een paar dagen een tv-ontvanger kan verwachten of niet.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 November 2021, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en van harte welkom @ESC! 

Dat klinkt allemaal heel verwarrend inderdaad, dankjewel voor deze feedback. Heb je MijnKPN via een internetbrowser gebruikt of vanuit de MijnKPN app? Eén ding scheelt, je ontvangt ook altijd een bevestiging van je wijziging per e-mail :blush: Heb je die ontvangen en heb je daaruit kunnen opmaken of de wijziging die je hebt gedaan goed is? Zo niet of als je vragen hebt, ik hoor het graag.