Vraag

XS4ALL is weer KPN, maar in MijnKPN zie ik gegevens van een oud abonnement uit 2018?

  • 14 March 2022
  • 5 reacties
  • 547 keer bekeken

Wij hebben in het verleden 2018 een account bij KPN gehad.
Overgestapt op XS4all wat nu ( 2022) dus weer KPN is.

Helaas kom ik niet meer in nwe account van XS4All→ KPN
Helaas als ik inlog zijn alleen facturen etc zichtbaar van dat oude KPN abonnement.
Email gelijk gebleven wel anders ww maar helaas kom ik niet in dat nieuwe overgezette account.

Ik kan dus ook geen ticket inschieten en verder op site niks van email of tel te vinden!

Judith Schol


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @rkayzer . Welkom op het forum.

Begrijp ik het goed dat jij dus automatisch bent overgezet naar KPN? Je hebt daar ook mails over gehad?

Zo ja, zou je 2 dagen nadat je bent omgezet een nieuw MijnKPN account kunnen aanmaken waarin je je nieuwe klantnummer koppelt. Op die manier kun je bij je actuele gegevens.

Nee helaas. Ik kom elke keer weer terecht op mijn oude account.

Inmiddels wachtwoord aangepast maar helaas.
Account verwijderen lukt niet . Ik dacht mss hele nieuwe aanmaken maar helaas.

Graag uw reactie

Vreemd. Je kunt dus inloggen in je oude account. Heb je daar ook de mogelijkheid om producten te koppelen en te ontkoppelen?

Zo ja, dan graag alles ontkoppelen en vervolgens je nieuwe klantnummer (die je recent gekregen hebt) toevoegen.

Mocht dit allemaal niet werken wil ik het graag weten. (liefst met een screenshot ter illustratie - uiteraard geen privéinformatie delen)

Niks lukt en telefonisch zijn jullie oom al niet te bereiken (wachttijd nu al 45 min!)
oude account niet te verwijderen. Geeft aan ‘Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw’ . En dit al dagen lang!
Waardeloos dit en zeer frustrerend.

Niks lukt en telefonisch zijn jullie oom al niet te bereiken (wachttijd nu al 45 min!)
oude account niet te verwijderen. Geeft aan ‘Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw’ . En dit al dagen lang!
Waardeloos dit en zeer frustrerend.

Dat snap ik! En zo hoort het ook niet te gaan.

Wat nu als je een compleet nieuw account aanmaakt met een ander e-mail adres?  En dan ‘fris’ begint?Â