Beantwoord

3 maanden (niet) gratis zender pakket of dienst naar keuze

  • 5 January 2021
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Op 19 november jl deed KPN ons via email het aanbod “3 maanden gratis zenderpakket of extra dienst naar keuze!” en wij kozen toen voor het Videoland pakket. Groot is onze verbazing dat op de factuur van 3 januari 2021 € 8,70 in rekening is gebracht voor het Videoland pakket. 

U snapt dat ik gisteravond direct dat Videoland pakket uit mijn abonnement heb gehaald. Was dit een foutje van KPN of is KPN gewoon een onbetrouwbare partij ?

Contact zoeken met KPN ? je zoekt je het aplazarus en in de FAQ's kom je dit onderwerp niet tegen. Via email is men niet bereikbaar en de chatdienst is door storingen buiten werking. Ik hoop dat men meeleest op dit forum en reageert.

Voorlopig houd ik het op het laatste tot het tegendeel blijkt. Meer mensen met deze ervaring ?

icon

Beste antwoord door Nick83 5 January 2021, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Videoland was geen onderdeel van de actie. Check het plaatje: