Vraag

Aan/uit zetten LG tv met KPN afstandsbediening

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Heb de afstandsbediening van kpn gekoppeld met mijn LG tv, alles werkt perfect, behalve het aan en uit zetten van de tv. Hiervoor heb ik de LG afstandsbediening nodig, wie kan me helpen.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @GeenenP, welkom hier! Als zoiets gebeurt is toch vaak het afstemmen op de tv niet helemaal goed gelukt. Herhaal het koppelproces. Afhankelijk van hoe je dit precies doet: probeer andere codes, of gebruik de » knop tijdens het koppelproces nog een (aantal) keer om onder water andere codes te proberen. 

Als je er niet uitkomt, laat even weten welke tv ontvanger en afstandsbediening je hebt, dan kunnen we je verder helpen.

Er zijn meerdere codes mogelijk. Gebruik een andere voor LG op de kpn afstandsbediening. Mogelijk wordt stand-by dan wel ondersteund. 

Reputatie 6
Badge +6

En als je de TV+ Box gebruikt: misschien werkt HDMI-CEC. Dat heet “SIMPLINK” in je LG. En moet je in zowel je televisie als in de TV+ Box aanzetten, en hopelijk volgen ze elkaar dan:

Dan nog moet je de afstandsbediening wel goed koppelen voor de volumeregeling.

Reputatie 7
Badge +20

Hoe staat het er nu voor @GeenenP? Heb je met behulp van de adviezen hier je afstandsbediening goed kunnen koppelen?

Ja dat is gelukt, bedankt voor jullie advies

Reageer