Vraag

Aanpassen Thuis internet en tv

  • 12 December 2021
  • 10 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemorgen!

 

Toen ik mijn KPN thuis abonnement afsloot had ik behoefte aan twee tv kastjes en heb er daarom een bij genomen voor 5 EUR in de maand. Ondertussen ben ik verhuisd en hebben we een vervanging gevonden voor het tweede kastje waardoor hij eigenlijk niet meer nodig is. 

 

Ik zou daarom graag mijn abonnement aanpassen en het tweede kastje terugsturen of in ieder geval uit mijn abonnement verwijderen. Als ik dit probeer te regelen in MijnKPN loopt de site vast en gebeurt er eigenlijk niets. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Mijn tweede vraag is of ik mijn thuisabonnement kan verlengen en daar op enig manier voordeel uit kan halen? Ik heb gelezen dat dit niet gebruikelijk is, maar toch zou ik willen weten wat de mogelijkheden zijn. Het alternatief is dat ik naar andere aanbieders ga kijken, waar (ondanks waarschijnlijke aansluitkosten) wel een voordeel geboden wordt. Het liefst zou ik bij KPN blijven vanwege goede ervaringen, maar mogelijk is het het afwegen wel waard.

 

Ik hoor het graag! Bij voorbaat dank.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Ik kreeg digitenne ook vorig jaar niet toegevoegd.Maar via 0800-0402 werkt dat gewoon.

Welk abonnement heb je nu?(instap,hussel etc)En wat wil je er allemaal in hebben?

@martijn197108 bedankt voor je snelle antwoord op de vroege zondagmorgen!

 

Op dit moment heb ik een Hussel 100 Mbit/s abonnement. Daar hoef ik inhoudelijk in principe niets aan te wijzigen. Ik wil enkel dat kastje uit mijn abonnement hebben en kijken of het voordelig is om dit abonnement op enige wijze te verlengen. Daarin ben ik aan het vergelijken met andere aanbieders en de opties tegen elkaar aan het afwegen.

Hallo @KPNvrager ,

Kpn heeft momenteel alleen maar hussel.Het wat nog anders kan is een downgrade naar Hussel 50mbps.Wat ook wel zou kunnen is opzeggen,Dan krijg je een mail met ¨heb je je bedacht,dan kijken we samen naar een aanbieding via <tel nr>´´Dan word het wel verlengt maar krijg je vaak wat korting.

@martijn197108 Bedankt,

 

Ik zal vandaag of morgen eens contact opnemen via de klantenservice. Dan horen we het vanzelf.

Downgraden is niet de bedoeling. Het interactieve TV kastje is een extra optie die je los bij je abonnement kunt nemen. Ik kan me niet voorstellen dat ik deze niet los zou kunnen verwijderen uit mijn abonnement.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @KPNvrager je kan het abonnement aanpassen en 1 tv-ontvanger verwijderen. Dan bespaar je 5 euro. Let wel, dat je het opnemen pakket gratis hebt bij 2 ontvangers. Dat raak je dus kwijt inclusief de eventuele opnames die je nog hebt. Het opnemen pakket kost dan weer 5 euro, dus het maakt ook niet uit als besparing.

Het interactieve TV kastje is een extra optie die je los bij je abonnement kunt nemen. Ik kan me niet voorstellen dat ik deze niet los zou kunnen verwijderen uit mijn abonnement.

Dat kan wel gewoon:)Alleen werkt soms Mijnkpn niet mee.Maar 0800-0402 heeft een ander systeem en zij kunnen het dan meestal wel gewoon.Maar zoals @RBxx al zegt heeft dat alleen voordeel als je geen programma´s opneemt

Opnemen doe ik eigenlijk toch niet. Het leek me handig in eerste instantie maar het kastje heb ik aangeschaft omdat we meerdere TV’s wilden gebruiken. Dit moet dus geen probleem zijn.

 

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga eens bellen.

Hallo @KPNvrager bij sommige abonnementen is het mogelijk binnen MijnKPN het aantal tv-abo's naar boven of naar beneden bij te stellen, kijk eens of dat bij jou wèl lukt, dan hoef je niet tot morgen te wachten met bellen.

Succes.

 

@JanD Hoi Jan,

 

Dat is het dus nu net, als ik mijn abonnement probeer aan te passen en dus het kastje probeer te verwijderen loopt de site vast en gebeurt er niets in het doorvoeren van de wijziging. Ik denk dat bellen de beste optie is, ook om mijn andere vragen te stellen.

 

Toch bedankt!

Hallo @KPNvrager , dan kun je inderdaad morgen het beste even gratis bellen met 0800 0402, graag gedaan.