Beantwoord

Aansluiten 4k ontvanger op home cinema Harman Kardon BDS 270 via hdmi arc naar televisie.

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 527 keer bekeken

Reputatie 1

De aansluiting werkt op bovenstaande manier goed, binnen kort krijg ik een 4k tv, als ik de aansluitingen zo laat heb ik dan geen verlies van beeld kwaliteit bij 4k uitzending.

icon

Beste antwoord door MelskeH 9 January 2021, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

De aansluiting werkt op bovenstaande manier goed, binnen kort krijg ik een 4k tv, als ik de aansluitingen zo laat heb ik dan geen verlies van beeld kwaliteit bij 4k uitzending.

Als de Harmon Kardon 4K door geeft niet. Ik heb dezelfde configuratie maar dan met een Marantz SR7010 met 4K upscaling. De ARC (audio return channel) heb ik ook gebruikt, maar bij Netflix kijken vanaf de TV kreeg ik problemen met de synchronisatie (beeld met geluid) daarvoor gebruikt ik nu de Optische uitgang van de tv voor.

Reputatie 1

Bedankt, misschien een tip je kunt op de 4K ontvanger ook je geluids snelheid aanpassen en ook op je home cinema.

ik weet niet of mij home cinema upscaling heeft kan dit nergens vinden in de de documentatie.