Aanzetten herinnering werkt vaak niet

  • 21 November 2020
  • 10 reacties
  • 115 keer bekeken

Na laatste update regelmatig probleem met herinnering aanzetten: vrijwel direct na het ‘aanzetten’ wordt deze actie teniet gedaan en de herinnering uitgezet. Resetten en software updates brachten géén uitkomst. Na tussenkomst van de helpdesk werd een nieuwe TV-ontvanger (zwart kastje) opgestuurd. Ook dit blijkt niet te helpen en de storing blijft zich voordoen! Krijg de indruk dat er in de nieuwste update/software iets niet goed zit.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @RienDW : Dit issue herken ik niet direct.

Je zet dus een herinnering voor een bepaald programma aan? Maakt het nog uit op welke zender je dit doet? Kun je voorbeelden van tijdstippen en programma's noemen?

Maakt allemaal geen verschil, niet in programma's noch tijdstippen. Wel is het zo, dat het incidenteel 'goed’ werkt. Maar dat is meer uitzondering dan regel.

@RienDW : Als mijn gegevens kloppen heb jij nu twee tuners in huis. Speelt het probleem op beide?

niet geprobeerd. iig in de woonkamer

Reputatie 7
Badge +20

 Zou je het ook willen proberen bij de andere ontvanger @RienDW? Ik gok dat het probleem daar ook speelt aangezien je de ontvanger in de woonkamer al omgeruild hebt voor een ander exemplaar, maar wil het toch even zeker weten voordat we verder op onderzoek uit gaan :slight_smile:

Ik ben ruim een week bezig geweest met de 'helpdesk'. Alles (ook het verwisselen van de kastjes van boven met de woonkamer) is gedaan.

Mijn fysieke conditie is zo, dat ik geen tot zo weinig mogelijk trappen kan en wil lopen. 

Feit is dat het probleem niet weg is. Gelet op mijn ervaringen ligt het probleem bij de KPN/software/update oid. Ik adviseer u daar het probleem te zoeken.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan hoeven we dat niet nogmaals te proberen en kunnen we het traplopen verder achterwege laten!

We hebben verder geen meldingen binnen gekregen van klanten die hetzelfde probleem ervaren, maar dat dit bij jou op 3 verschillende ontvangers speelt geeft wel aan dat dit niet iets is dat door jouzelf opgelost kan worden. We hebben jouw situatie nu voorgeschoteld aan de technische dienst, zodra we daar een reactie van ontvangen hoor je weer van ons!

De TV/tv-ontvanger boven geeft hetzelfde probleem.

Het betreffen overigens in totaal twee (2) tv-ontvangers in huis.

Het lijkt er op dat het probleem zich in de loop van de dag (lees ná aanzetten tv) niet meer aandient. Net of het systeem warm moet worden.

Heb hetzelfde probleem. Kastje is verder oké. Regelmatig gereset. Maar lost het probleem niet op. Verder is het gebruik zeer traag op de locatie bij mijn vriend. Ik heb zelf thuis ook KPN en ook zeer traag werkend.

Vermoed dat er toch veel meer klanten er last van hebben

Hier nu ook hetzelfde probleem.

Het is nu 08:20 en wil vanavond iets echt niet missen.

Heb het alarm op m'n telefoon maar gezet ……

Ik vind alles nu wel zeer problematisch te vinden (dit alles icm met de ergernis van de “snelheid” van het menu)

Ik wacht de beloofde update van januari nog even af.