Vraag

ab van tv reageert op jbl soundbar

  • 21 March 2020
  • 6 reacties
  • 129 keer bekeken

bert kuiper

 

ik ben in het bezit van een jbl2.1 soundbar , als ik de afstandsbediening van de tv gebruik schakelt de jbl aan als hij uit staat en reageert de ab van de jbl slecht, bestaat er een andere ontvanger van kpn met een andere frequentie


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Tja. Nee. Bestaat niet.

Reageert de JBL SB juist als je het kastje van KPN bedient of als je daarmee de tv aan/uit zet bijvoorbeeld?

Hier reageert de dvd/hdd-recorder op de kpn ab. Heb daarvan dus meestal de stekker niet in het stopcontact. Met een SB is dat wat anders...

als ik de soundbar uit heb staan en div. keren de ab van de tv hebt gebruikt dan gaat de soundbar aan als ik de ab van de tv gebruik 

sorry als ik het kpn kastje bedien

als ik de soundbar uit heb staan en div. keren de ab van de tv hebt gebruikt dan gaat de soundbar aan als ik de ab van het kpn kastje gebruik 

Dat heb ik dus ook met de dvd/hdd-recorder. Niets aan te doen behalve de SB uit het stopcontact halen als je wilt dat ie niet aan gaat.

Of een ander merk SB kopen… :neutral_face:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @opasnert1949 welkom op het forum! Helaas heb ik hier vanuit KPN ook geen oplossing voor vrees ik. 
Is er misschien nog een instelling in je soundbar die je zou kunnen aanpassen?

Reputatie 7
Badge +20

Het is inmiddels een paar dagen later :) heb je nog een oplossing kunnen vinden @opasnert1949?