Beantwoord

Lukt niet om abonnement om te zetten

  • 27 April 2024
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Onlangs zag ik op kpn.com dat ik mijn oude abonnement om zou kunnen zetten naar volgens mij Huasel. Er zou dan ook een nieuw kastje geleverd worden en de prijs is ook nog eens lager. Het lukt mij echter niet via de site. Ik blijf mijn oude abonnement zien endit is niet te wijzigen. Hoe pak ik dit aan?

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2024, 19:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @lexalk ,

KPN Hussel bestaat ook al niet meer, tegenwoordig heb je een abonnement waar je eventueel Combivoordeel op kunt krijgen. 
 

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. In dit topic staan allerlei verbetervoorstellen: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Bedankt voor de informatie. Via deze link lukte het mij wel om mijn abonnement om te zetten. De nieuwe apparatuur heb ik al in huis!

Reputatie 7
Badge +13

Bedankt voor de informatie. Via deze link lukte het mij wel om mijn abonnement om te zetten. De nieuwe apparatuur heb ik al in huis!

Wat fijn om te horen! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Reageer