Beantwoord

Abonnement Videoland in combinatie met Netflix.

  • 27 December 2020
  • 4 reacties
  • 3981 keer bekeken

Hoi ik wil graag via Mijn KPN Videoland toe voegen aan mijn abonnement, ik heb al Netflix. Echter als ik de aanvraag doe zie ik in het nieuwe overzicht dat Netflix dan is doorgestreept. Verlies ik Netflix als ik ook Videoland wil?


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Chrizziey 28 December 2020, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Harrie1964,

U kan prima videoland nemen naast Netflix.  Het kan zo zijn dat Netflix betalen via de KPN factuur opnieuw als orderregel verschijnt en er eentje doorgestreept staat. Houd er wel rekening mee dat de verwachte kosten altijd de basisprijs van Netflix gaat weergeven, later wordt dit aangepast naar het prijsplan welke u heeft gekozen ( SD €7,99, HD €10.99, UHD €13,99 p.m.)

 

Daarnaast is het handig om te weten dat Videoland van KPN alleen te gebruiken is via de ontvanger en iTV app. Het gebruik van losse Videoland app is niet mogelijk met dit abonnement via KPN. 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Harrie1964, welkom op het forum!

Ben je er uit gekomen met de reactie van @Chrizziey:blush: Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag.

Ja hoor. Inmiddels de eerste film gekeken.

Dank jullie wel

Harrie

Reputatie 7
Badge +10

Dat is mooi! :thumbsup_tone2: Geniet ervan!