Een mooie aanbieding Disney+3 maanden voor 1,99.
Ik dacht, die zet ik aan in de KPN app, dit netjes gedaan en met het activeren zie ik de medling dat ESPN is afgemeld. Ik direct geprobeerd dit weer te activeren via de App.
Maar dit lukt niet en wordt verwezen naar klanten service.
Lang verhaal kort klanten service geeft aan dat het een fout is bij KPN, een bug die dit veroorzaakt. Maar dat ik over een maand het weer kan activeren.
Als ik geweten had dat het een keus was tussen Disney of ESPN had ik Disney nooit geactiveerd. KPN geeft aan dat het heel jammer is voor mij en dat ze niets kunnen doen.
Ik vindt dit zeer ongeloofwaardig omdat zo te zien ik een van de weinigen ben met dit probleem anders waren er wel meer Forum vermeldingen.
Ik begrijp dat een klanten service medewerker dit technische probleem niet kan verhelpen maar dat moet toch een makkie zijn voor de techneuten binnen KPN.
Ik heb vier mobiel abbonementen en daarnaast een zeer uitgebreid TV en Internet pakket breng per maand bijna 200 euro per maand naar KPN en voel mij volledig niet serieus genomen dit is kwaliteit die ik absoluut niet gewend ben van KPN.
Kan iemand op dit forum zorgen dat de backoffice techneuten voor mij gaan kijken of ESPN te activeren is voor dat het voetbal weer begint?