Beantwoord

Adapter HMB2260 kwijt na verbouwing

  • 23 November 2022
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedemiddag,  helaas ben ik de adapter van mijn tweede tv ontvanger kwijt. Zou ik een nieuw exemplaar kunnen ontvangen?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 November 2022, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

De goede moderators gaan op deze vraag snel tot actie over  als je je forumprofiel hebt ingevuld https://forum.kpn.com/settings/profile 

Dit gaat nog sneller als je even naar het gratis nummer 0800-0402 (en spreek even de vraag in die je hier hebt geformuleerd, dat zal de AI applicatie die je aan de telefoonkrijgt wel begrijpen en snel tot zending van een nieuwe over gaan)

Reputatie 7

Welkom op het forum @Sietsiej. Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld, zo te zien is er nog geen adapter gestuurd via een andere weg dus ik heb je hierbij een nieuwe toegestuurd. In een privébericht heb ik je er meer details over gestuurd.

Ook wij hebben een verloren adapter tijdens de verhuizing 🙈

Zouden jullie mij deze ook kunnen toesturen ☺️

 

Groetjes M

Reputatie 7

Ook jij welkom op het forum @Mel83 🙂 Zo te zien heb je eerder vandaag al telefonisch contact gehad waarbij een nieuwe stroomadapter is opgestuurd. Die is al onderweg dus.

Wat een snelle reactie, bedankt daarvoor.

Ik krijg de nieuwe morgen binnen 👍