Vraag

Adapter is stuk

  • 21 March 2020
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Mijn adapter van de experia box v10 is overleden. 
Waar kan ik evt zo’n universele adapter vinden om toch mijn modum aan te krijgen deze dagen? 
 

Met vriendelijke groet,

Hilko van der Ploeg 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Van de v10 kan KPN u gewoon een nieuwe toesturen volgens mij. Even geduld hebben. Een KPN medewerker reageert hier vanzelf.

Nick83 schrijft:
Van de v10 kan KPN u gewoon een nieuwe toesturen volgens mij.

Om dat te kunnen heeft de KPN moderator wel je gegevens nodig, Hilko. Als je die alvast in je forumprofiel (niet hier) invult dan gaat het allemaal wat sneller.

Reputatie 7
Badge +17

@Hilko1755 Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht.

Hoe ben je er achtergekomen dat de voeding ineens stuk is? Branden alle lapjes niet meer en zit er een zichtbare breuk in? 
Staat het modem wel gewoon aan [schakelaar]? Ik vraag hier naar, omdat ik wil voorkomen dat het ineens blijkt dat niet alleen de adapter, maar ook het modem stuk in. Dat zou zonde zijn natuurlijk.

Laat het maar weten, dan stuur ik een nieuwe adapter naar je toe.
 

Hallo Lisa, 

 

Nee dat weet ik niet zeker. 
Ik zag toen ik de tv aan deed dat de wifi het niet deed. 
Op het kastje brand geen 1 lampje en het lampje op de adapter ook niet. 
 

Met vriendelijk groet ,

Hilko

Reputatie 7
Badge +17

@Hilko1755 Helemaal goed! In dat geval ga ik je voor de zekerheid voorzien van een nieuw modem met adapter. Deze kun je maandag na 14.30 uur ophalen bij de Albert Heijn bij jou in de buurt. In de e-mail vind je de details van de verzending. Het is van belang dat je het oude modem met (kapotte) adapter meeneemt en in een doos stopt. Deze mag namelijk teruggestuurd worden. Om het weekend door te komen heb ik de twee 06-nummers voorzien van een 50GB bundel. 
Nu hebben jullie in ieder geval internet. Je zou een hotspot kunnen maken met één van de telefoons, zodat je met een laptop, tablet, of wat dan ook gewoon op internet kan. Als de bundel op is, geef hier dan een gil! :smile:

Reageer