Beantwoord

Af en toe zwart beeld

  • 21 March 2020
  • 17 reacties
  • 1537 keer bekeken

Ik heb regelmatig geen beeld wel het menu  heb een nieuwe samsung tv dus daar lig het niet aan wat kan ik hier aan doen heb geen zin om het stroom er iedere keer af te halen 

Groeten Johan 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 21 March 2020, 18:42

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @does1 ,

Heb jij Digitenne of Interactieve TV ? 

 

Indien Digitenne : 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 

Reputatie 7
Badge +22

Indien Interactieve TV, dan zou je eens een harde reset kunnen doen:

Of:

Laat het maar weten of het gelukt is. 

Als ik de stekker eruit haal werkt alles weer maar om de paar weken gaat het beeld weer op zwart heb 2kastjes en doen allebij het zelfde

Badge +19

Welke type kastje heeft u?

Reputatie 7
Badge +22

Welke type kastje heeft u?

@does1 zou je de vraag willen beantwoorden? Want dan kunnen we je verder helpen. 😉 Heeft die harde reset iets opgeleverd wat ik jou eerder heb verteld? 🙂

Ik heb een arris kastje

En een harde reset kan ik wel doen maar dat kan ik dan pas na een paar weken zeggen of drie niet meer op zwart gaat

Reputatie 7
Badge +24

Hoe zitten de kastjes aangesloten op de Experiabox? Met een kabel uit 1 stuk zonder er iets tussen?

Met de bijgeleverde kabels van KPN 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @does1. Van harte welkom hier. Dat lijkt me irritant. Ik begrijp dat je zwart beeld hebt en het tv-menu dan nog wel zichtbaar is. Dit speelt op beide ontvangers lees ik. Gebeurt dat op specifieke momenten? De eerste stap is dan om beide tv-ontvangers te herstarten. Als dat niet werkt, dan is de tweede stap om de tv-ontvangers te resetten, zoals @Dennis Schreve bovenstaand uitlegt. Ik lees graag of dat heeft geholpen.

Ik ga de harde reset proberen en dan wacht ik het af

Reputatie 6
Badge +9

Helemaal goed, @does1. Wacht ik je berichtje af. 

Reset gedaan tot nu toe gaat het goed alleen nu krijg ik mijn service   en apps op TV niet meer te zien    zit ik daar weer mee

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @does1. Dat is knap vervelend. Je bedoelt dan zaken zoals Netflix via het tv-menu op je tv-ontvanger? Of gaat het echt om de apps op je TV zelf? Kun je dat toelichten? Ik lees het graag. 

Heb nu alles weer gereset inclusief de experia box en nu werkt alles gelukkig weer   bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +22

Heb nu alles weer gereset inclusief de experia box en nu werkt alles gelukkig weer   bedankt voor de reacties

Beste @does1,

Wat fijn dat alles weer werkt, ik wens je veel plezier met de diensten van KPN. :wink:

Reputatie 6
Badge +9

Mooi dat alles weer werkt zoals het hoort, @does1. Je weet me te vinden als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt. 

Reageer