Beantwoord

Aflevering opnieuw kijken lukt niet in iTV app

  • 14 June 2020
  • 11 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemiddag. 

Exact dit probleem doet zich bij mij op dit moment nog steeds voor. Afleveringen die al bekeken zijn kan ik niet meer starten omdat hij dan weer inzet op de laatste seconde en direct doorgaat naar de volgende aflevering.

Ik gebruik de Android app, heb de app al verwijderd, de cache geleegd, opnieuw opgestart, opnieuw geïnstalleerd, maar blijkbaar staan de gegevens over wat ik al bekeken heb tòch nog ergens opgeslagen. 

Echt enorm irritant. Zou een "verwijder bookmarks" in de instellingen bijvoorbeeld geen optie zijn? Dan kun je ze "schoonvegen" als je opnieuw aan een serie wilt beginnen bijvoorbeeld. 

Ik hoor graag of er nog opties zijn die ik kan proberen. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 6 July 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jgcvv, welkom hier. 

Wat irritant zeg. Voordat ik ook de ontwikkelaars ga mailen heb ik nog wel een aantal vragen. Speelt het alleen in de app af? Of ook via een computer? En op 1 specifiek apparaat? Heb je de mogelijkheid om een ander apparaat te testen? 

Ook ben ik benieuwd naar welke versie je van de app gebruikt, welk type apparaat en welk besturingssysteem zit daar op? 

Hallo Bart,
Hartelijk dank voor je reactie.

  • Op de computer kan ik, als ik heel snel ben, de cursor verplaatsen voordat hij “doorspoelt” naar de volgende aflevering. Daar kan ik het dus wel voor elkaar krijgen.
  • Ik ervaar het probleem op mijn telefoon, maar heb geen andere devices waarop ik de itv app gebruik tot mijn beschikking. Als ik dezelfde serie via de TV wil kijken is dit geen probleem, omdat daar de “reeds bekeken” afleveringen niet worden gemarkeerd (zou wel een fijne upgrade zijn trouwens :) ) 
  • De geinstalleerde app versie is 7.0.2.200527
  • Ik gebruik een sony Xperia XZ1 Compact (model G8441) met softwareversie 47.2.A.11.228 (meest actuele versie)
  • De telefoon draait op Android Pie 9 (geen nieuwe versie beschikbaar).

Hopelijk heb je hier voldoende informatie aan, mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de specialist gevraagd. Ik ben benieuwd. Ik verwacht in de loop van de week duidelijkheid, dan hoor je van mij.

Ik ben ook heel benieuwd!! 😁

De serie in kwestie is nog maar tot 5 juli te bekijken, dus fingers crossed dat ik nog een rondje favoriete afleveringen kan doen voor die tijd 🤞🏻

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop het ook. Je hoort nog van mij. Mag ik nog vragen om welke serie het gaat?

Hahaha, dat mag hoor. 

Het gaat in dit geval om Grey's Anatomy :) 

Reputatie 7
Badge +20

Aha. Niks voor mij. Ik ben niet zo van de ziekenhuizen. 

Ik heb helaas nog geen reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb zojuist antwoord ontvangen. Mijn collega is nu heel benieuwd tot hoever je de aflevering laat doorlopen. Laat je deze helemaal aflopen? Inclusief de credits? Als je dit niet doet krijg je een bookmark en gaat die naar de volgende. Laat je hem aflopen inclusief credits moet je de aflevering opnieuw kunnen kijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer gezien. Daarbij heb ik nog een update. Het lijkt toch wel iets van een bug te zijn waar ze mee bezig gaan. Dus hopelijk snel opgelost. Al heeft dat voor Grey's niet zoveel zin meer. :(

Ha Bart, dank voor je reactie. Van de reactie hiervoor heb ik de melding helaas over het hoofd gezien, vrees ik. 

Ter info, ik laat de afleveringen altijd helemaal aflopen, zeker als ik weer eens moeite heb met terug naar het begin komen. 

Helaas is het idd nu inderdaad niet meer van toepassing op Grey's bij KPN. Gelukkig heeft Amazon prime blijkbaar betere afspraken met ABC, dus ben ik daar maar verder aan het kijken 😊

Dank voor je hulp in ieder geval! 

Reputatie 7
Badge +20

Ah gelukkig! Kun je het nog wel verder kijken. Daar ben ik blij om. Veel plezier ervan!

Mocht ik nog een keer weer wat kunnen betekenen, hoor ik graag weer van je.