Afstandsbediening

  • 2 June 2020
  • 9 reacties
  • 101 keer bekeken

Hoi 

Ik krijg mijn afstandbediening niet gekoppeld

Na alle stappen te hebben doorlopen plus alle 33 opties die er zijn blijft mijn volumeknop niet werken 

Het gaat om de 4k afstandbediening

Tv is Sony Bravia KD-43XF8596

 

Mvg


9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @NDSchwab,

Welke afstandsbediening heb je precies? Die van de Arris VIP5202 of de ZTE ZXV8001? 
Die van de 8001 dien je te koppelen via het tv menu en die van de 5202 heeft maar 1 code voor Sony televisies.

 

Ik heb de onderste met de zwarte achterkant , en als ik het koppel menu doorloop en dan de tv opzoek pakt hij hem niet , gebruik ik alleen KD-43XF en dan de hele lijst af ga pakt hij er geen 1 welke code moet ik dan gebruiken en waar ? 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @NDSchwab

Ik vermoed dat je dan de ZXV8001 hebt. @Dennis Schreve of @wjb weten jullie hier iets meer van? Ik kan niet precies testen hoe dit precies te werk gaat in de 8001.  Volgens mij hebben jullie ook een Sony tv? 

Reputatie 7

Begrijp ik het goed jouw model niet in de lijst staat?

Heb je gekeken of het 49 of 55 inch model wel in de lijst staat?

 

Nee het model staat er gewoon bij dat is het aparte eraan , maar als ik dan test doe dan nzal na 2 sec het geluid zachter of even uit gaan maar dat doet hij niet

Dus toen dacht ik laat ik maar andere proberen een lijst van 33 verschillende allemaal gedaan en niets werkt 

En bij mijn oude tv een Samsung doet de afstandsbediening hetbmeteen dus die is niet kapot 

Reputatie 7

Hmmm, ik had geen problemen met het instellen van mijn KD-43XD8305.

Ik heb echter geen flauw idee wat dit zou kunnen veroorzaken.

Dan gaan we maar bellen met kpn in ieder geval bedankt voor de reacties 👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @NDSchwab. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels contact opgenomen met mijn collega's van de klantenservice en is het gelukt om jouw afstandsbediening te koppelen? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @NDSchwab. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels contact opgenomen met mijn collega's van de klantenservice en is het gelukt om jouw afstandsbediening te koppelen? 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het is gelukt. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer